“Restaurang ”
Omdöme om Spoon

Spoon
Rankad som nr 8 av 69 Restauranger i Portals Nous
Omdömet skrevs 21 augusti 2016 från mobil enhet

Vi fick bra service men det var hovmästaren som var väldigt otrevlig. Övriga personalen var uppenbart rädda för henne och det gav en jobbig känsla under middagen. Annars måste man ju säga att maten är super bra.

Tack Erik S

Omdömet skrevs 1 augusti 2016 från mobil enhet

Servicen var dålig och cirka sex olika personer serverade oss vilket gjorde det hela mycket förvirrat och dom blev väldigt försenade med vissa bitar till att helt glömma en del dryck men tog ändå betalt för den. Vi fick även betala pengar för bröd de ställde fram på bordet vilket verkligen borde ingå i priset. Maten var ok inte mer. Tråkiga överkokta grönsaker från storpack påsar och överkokt pasta. Hade inte gått hit igen

1  Tack Hanna S
Omdömet skrevs 31 juli 2016 från mobil enhet

Här åt vi en fantastisk middag. Jättegott, fina råvaror och fint presenterat. Sea bass och biff teriyaki. Kunde inte vara godare. Personalen var trevlig och gav bästa servicen vi mött på Mallorca. Helt outstanding!
Hit kommer vi gärna igen.

Tack ler74
Omdömet skrevs 13 september 2015

Vi hade höga förväntningar men dessa uppfylldes verkligen! ALLT var så gott: sashimin, scallops, tagliatellen med tryffel, gambas med vitlök - allt! Vi och våra smaklökar blev verkligen nöjda. Servicen var inte perfekt men den vällagade maten uppvägde de missar våra servitriser gjorde.

Tack Mangosteenlover
Omdömet skrevs 13 maj 2015 från mobil enhet

Fantastiskt ställe, mycket fin inredning där man kände att man verkligen ville vara precis vid hamnen. Vi hade kunnat äta allt som fanns på menyn, vilket betyder att vi måste tillbaka och prova mera saker! Det vi åt, thaiinspirerad mat var fantastiskt gott! Kanske skulle kunna säga att detta är bästa stället i Portals.

Tack Michelle N

Resenärer som tittade på Spoon tittade också på

Portals Nous, Calvia

Besökt Spoon? Berätta vad du tyckte!