“Cool bar vid havet!”
Omdöme om Roxy's Beach Bar

Roxy's Beach Bar
Rankad som nr 11 av 69 Restauranger i Portals Nous
Omdömet skrevs 15 september 2017

Otroligt härligt ställe som man gärna gick till både på dagtid och kvällstid. En god Sangria och underbara människor runt omkring. Rekommenderas varmt!

Tack jeanettestrindemark

Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

Detta är ett jättetrevligt ställe att hänga på en dag i solen!! De flesta människor här hänger på vanliga stolar och dricker/äter här under dagen. Vi kom till Roxys vid 11:00 och då fanns det två solsängar kvar som vi valde att använda.

Roxys tar inte emot reservationer på varken solsängar eller lunch. Är det mycket folk när du ska äta lunch skrivs du upp på "väntelistan" och får vänta på din tur.

De har cirka 6 st solstolar som inte går att boka. Det är först till kvarn som gäller och de har som regel att du måste handla mat och dryck för minst 30 EUR per person för att använda en solsäng. 30 EUR spenderar du lätt efter lunch och dryck under dagen.

Vi hade en superdag här, badade från klippor, år drack och solade. Det som var mindre bra var salladerna och mackorna, helt okej och går att äta men ganska tråkiga...Men klart värt att hänga här för läget!

Tack erikkarl87
Omdömet skrevs 5 juli 2017 från mobil enhet

Maten är bara ok men miljön är det världsklass på. Fantastiskt ställe att softa på och blicka ut över havet.

Tack Martin W
Omdömet skrevs 27 november 2016 från mobil enhet

Vi var ett större sällskap som kom dit en varm eftermiddag för att äta och dricka och umgås. En fantastisk plats att umgås på. Miljön är underbar trots att det är en spartansk bara Det som drar ner betyget en aning är väntetiden på mat o dryck från baren, annars toppbetyg på allt.

Tack Fredrik O
Omdömet skrevs 6 oktober 2016

Härlig strandbar i centrala Magaluf. Snabb servering, positiv uppmärksam personal. Tunna goda pizzor.

Tack Karin I

Resenärer som tittade på Roxy's Beach Bar tittade också på

Portals Nous, Calvia
Portals Nous, Calvia

Besökt Roxy's Beach Bar? Berätta vad du tyckte!