“Bästa läget.”

Kök: Brittiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 28 februari 2020 från mobil enhet

Det är läget i backen ner till hamnen som motiverar en lunch på Wellies, perfekt i solen en vindstilla februaridag. En nachos räcker att dela på då det även kom in lite bröd med tillbehör.

Datum för besöket: februari 2020
Tack juhakorp

Omdömet skrevs 10 augusti 2019

Brukar besöka denna restaurang i princip varje gång jag är på Mallorca och hälsar på min moster. Underbart ställe att sitta och äta på medans solen går ner och den ljumma sommarkvällen tar över.
Glöm för allt i världen inte att ta in Nachos tallriken till förrätt! Så gott!

Datum för besöket: september 2018
Tack Tirre74
Omdömet skrevs 15 juli 2019

Mysigt ställe i hjärtat av puerto portals.Bra hamburgare o god Moules Frites. Bra service. Rekommenderas.

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack familjenGson
Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

Utmärkt sallad & bra service.
Dock lång väntetid och så fick vi betala för smör och bröd som vi inte beställt, men som de ställde fram.
Värt att prova, men tråkigt att ta betalt för saker som man inte beställt, framförallt som prisnivån redan ligger i högre divisionen.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Johan_Rosenberg
Omdömet skrevs 10 maj 2018

Otroligt bra service med vaken personal.
Väldigt många gäster, men inarbetad logistik.
Hemmagjord hamburgare som verkligen kan rekommenderas.
Goda tillbehör, fint väder och fina båtar i blickfånget.
Du blir inte besviken.

Datum för besöket: maj 2018
Tack Håkan W

Resenärer som tittade på Wellies tittade också på

Portals Nous, Calvia
Portals Nous, Calvia

Besökt Wellies? Berätta vad du tyckte!