Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 10 maj 2018

Under fyra dagar var jag och mina vuxna söner på en privat golfresa till Mallorca. Vi valde hotell med omsorg, och det blev då Hotel Bendinat. Hotellet har stil och atmosfär och ett utmärkt läge samt bra hotellrum. Maten i restaurangen är mycket bra, men personalen där i allmänhet verkar inte intresserad av att serva gästerna, utan det är som om man ställer till besvär för dem. Denna anda av ointresse och snobbism är enligt min uppfattning mycket otidsenlig och medför en risk för att gäster i allmänhet inte känner sig positiva till att återkomma till detta charmiga hotell. Förmodligen är detta en ledningsfråga och möjligen en tradition på detta hotell. För mig som lärare i marknadsföring vid universitet är det en förutsättning för framgång att man ändrar attityd och målmedveter ser till att sätta kunden i centrum.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Göran A
Omdömet skrevs 22 januari 2018

Vill man bo lite lugnare och ha tillgång till bad och mat som är fantastiska så rekommenderar jag detta hotell. Parkering finns i anslutning till hotellet och du kan promenera i fina omgivningar. Inte långt att köra till Illetas för att bada eller äta.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Jessica A
Omdömet skrevs 3 november 2017 från mobil enhet

En pärla i Bendinat! Så vacker plats med fantastisk utsikt! Vi åt blandade tapas till förrätt och chevre sallad som var utsökt till varmrätt! Och en supergod pavlova med jordgubbar till dessert! Kommer gärna tillbaks då med badkläder i väskan så man kan ta ett dopp efter lunchen!

Datum för vistelsen: november 2017
1  Tack JennyG12345
Omdömet skrevs 17 maj 2017

Anrikt hotell precis vid klippavsatsen och utsikt över havet. Vi besökte hotellets restaurang en kväll i början av juni. Vi hade bokat bord i god tid så vi fick ett bord precis närmast havet. Servicen var bra, maten ok, miljön toppen. Då solen gick ner blev det kyligt men personalen agerade snabbt och löste filtar till oss.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Sohtell
Svar från företaget:Svarade 21 juni 2017

Kära gäst,
Tack för att du besökt oss och för dina kommentarer.
Vi är glada att du haft vår restaurang och hoppas välkomna dig igen inom en snar framtid.
Vänliga hälsningar,
Din Bendinat-Team

Omdömet skrevs 13 juni 2016 från mobil enhet

Besökte restaurangen för lunch. Fin miljö, dock lite snobbig personal. Förrätten, ruccola och chevre resp fisksoppa, var ordinär. Efter en timme kom beställd paella, inte den heller särskilt god, med torr fisk. Desserten, creme brule, var ok. Priserna skyhöga för serverad mat och långsam service.

Datum för vistelsen: juni 2016
1  Tack 953katarinar