2 personer tittar på det här hotellet
FindHotel
Travelocity95 US$
travelup.com130 US$
Omdömet skrevs 3 juli 2019 från mobil enhet

Mycket trevligt mottagande när vi checkade in, fick rum direkt på morgonen trots att incheckning var kl 16, blev uppgraderade till ett bättre rum än vi beställt, med fantastisk utsikt.
All personal var mycket serviceminded. Ett väldigt välstädat och fräscht hotell och poolområde. Ingick både morgonrock och poolhanddukar. Sköna sängar. Välsorterad och god frukost, här fanns allt.
En liten bit att promenera till stranden, men det var bara skönt. Lätt att ta sig till Palma med både buss eller taxi.
Återvänder gärna till Portal Nous och detta hotell! Vi är supernöjda.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Ingni2
Salles O, Director de Recepción på Sallés Hotel Marina Portals, svarade på det här omdömetSvarade 3 juli 2019

Kära Ingni2,

Tack för den stora översynen av vårt hotell.
Vi är mycket glada över att ni haft din vistelse och hoppas att vi ses snart igen.

Vänliga Hälsningar.
Fulgencio Panduro.
Front Office Manager.

Omdömet skrevs 28 oktober 2018

Det är nu tredje gången vi bor på detta hotellet i Oktober månad. Det är rent och fräscht och personalen gör det där lilla extra.
Vi brukar fira min frus födelsedag när vi är här och har verkligen uppskattat en Cava och två champagneglas på rummet. Men i år kom det ingen Cava inte för att vi vill klaga på detta men ändå säga att vi verkligen uppskattade när vi fått detta.
Vi har bokat igen och kommer tillbaka nästa år i Oktober.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack 305hassea
salleshotels, Front Office Manager på Sallés Hotel Marina Portals, svarade på det här omdömetSvarade 30 oktober 2018

Kära Hasse,

Tack så mycket för att du delar din feedback om din vistelse.
Vi är mycket ledsna att du inte hade en flaska cava till din födelsedag tack nästa gång påminn oss om receptionen och vi hoppas att vi ses nästa oktober.
Vänliga hälsningar.

Miguel Desnos.
Front Office Manager.

Omdömet skrevs 17 oktober 2017 från mobil enhet

Gångavstånd till strand och uteliv i ett lugnt område. Sköna sängar, bra frukost och vänlig personal. Pool både ute och inne möjliggör relax och välbefinnande och hotellet erhåller handdukar. Prisvärt hotell med en variationsrik frukost som ingick.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack ulrikat2016
Salles H, Gerente på Sallés Hotel Marina Portals, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2017

Dear Ulrika:
Thank you for your opinion. We hope to see you again soon, regards.

Omdömet skrevs 16 september 2017 från mobil enhet

Jag var i detta hotell just. Personalen är väldigt vänliga. Frukosten bra men ibland mycket folk på popular tider. Pool området är fint och fräcst. Promenad till stranden cirka 10 min. Portals Nous stranden fin. Jag kommer hit någon gång igen gärna.

Datum för vistelsen: september 2017
Restyp: Reste ensam
Tack Pratbubbla
Salles H, Gerente på Sallés Hotel Marina Portals, svarade på det här omdömetSvarade 17 september 2017

Dear guest:

Thank you for your opinion. I hope to see you again at Marina Portals, many regards.

Omdömet skrevs 26 augusti 2017 från mobil enhet

Redan när jag bokade visste jag att detta inte skulle vara ett topphotell. Standarden på hotell på Mallis känns väl sådär, och dom vet dessutom hur man tar betalt.
Så under dessa förhållanden blev jag ändå nöjd med hotellet.

Allt är rent, personalen trevlig och läget i portals är super. Du har gångavstånd ner till stranden, till hamnen och till Roxy beachclub. Precis intill hotellet ligger prisvärda restauranger som ser lite tråkiga ut. Men som är värda ett besök.

Noisy!!! Det sämsta med hotellet är att det är väldigt lyhört. Konstiga ljud från övervåningen (låter som att någon flyttar sängen längs med golvet) folk som går i flip-flops på klinkergolvet blir som ett dån i hela rummet. Va uppe i receptionen och bad om öronproppar men det hade dom inte. Så Ni som har svårt med störande ljud, ÖRONPROPPAR!!!

Frukosten va väl ok. Väldigt engelsk. Riktigt dåligt kaffe. Inga färska grönsaker drar ner helheten.
Trots detta, skulle kunna åka tillbaka med tanke på läget, priset och hur det ser ut i övrigt på Mallorca.

Datum för vistelsen: augusti 2017
1  Tack 598annao
Salles H, Gerente på Sallés Hotel Marina Portals, svarade på det här omdömetSvarade 27 augusti 2017

Dear Anna:
Thank you for your opinion. I understand what you say about the noise; In this month we are full, whith many childs, but the rest of the season we are a quiet hotel.
About the coffee, we serve breakfast for more than 400 customers from 8 or 10 differents countries and it´s not easy to satisfy everybody.
I would like to see you again at Marina Portals, many regards.