“Bra”

Rankad som nr 14 av 69 Restauranger i Portals Nous
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 13 juli 2018 från mobil enhet

Bra ställe med blandad meny. Alltid mycket folk. Men det går undan. Maten serveras i rask takt och är mycket bra.

Tack magnus n

Omdömet skrevs 14 oktober 2017 från mobil enhet

Snabb service, god mat - inget fantastiskt men det motsvarade våra förväntningar.
vit åt fisk diavolo och lammet. Allt välsmakande o gott. Vi hade en trevlig kväll och servicen var bra trots fullsatt restaurang. Vi hade en trevlig kväll

Tack Fearless140252
Omdömet skrevs 7 juli 2017 från mobil enhet

Här åt vi fantastisk god pasta i en avslappnad miljö med bra och rapp service.
Inget att klaga på faktiskt.

Tack Martin W
Omdömet skrevs 18 maj 2017 från mobil enhet

Känner mig lurad.
Har besökt denna resturang många gånger och har fått jätte god mat och service, nu blev det den sista.
Denna gång föreslår hovmästaren fisk, ja varför inte, vi hade tittat i menyn och fisken var ju inte så dyr!!
Men han sa inte ett enda ord om att fisken kostade 60euro/kg och vi var 4 personer som delade på 3kg/fisk = 180euro (1800kr) + dryck. Vi påpekade att det var väldigt dyr fisk men de står på sig fisken kostar 60euro/kg3kg = 180euro=1800kr

Så nu vill jag passa på att varna alla för
Chameli's Café & Restaurant.

Tack Stefan J
Omdömet skrevs 24 mars 2017 från mobil enhet

Här serveras det fantastisk mat i mycket trevlig miljö, servisen är hög precis, som kvalitén på de många maträtterna, den här gången beställde vi Pizza de var tunna mycket goda/smakrika. Har besökt denna resturang många gånger då vi tycker om god mat och service. PS Var ute i tid ofta fullbokat.

1  Tack Stefan J

Resenärer som tittade på Chameli's Café & Restaurant tittade också på

Portals Nous, Calvia

Portals Nous, Calvia

Besökt Chameli's Café & Restaurant? Berätta vad du tyckte!