“Mycket bra”

Bottega Bay Rocks and Stones
Rankad som nr 1 av 69 Restauranger i Portals Nous
Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

Åt middag där med familjen. 3 av oss beställde deras filé, vilket var det finast köttet på menyn. Vi färdiglagade det själva på het sten som köttet kom in på. Otroligt gott och mycket bra service!

1  Tack Robert H
derek m, Owner på Bottega Bay Rocks and Stones, svarade på det här omdömetSvarade 12 juli 2018

Pleasure to serve many thanks

owner
SGL SCOTLAND AND SL.

Omdömet skrevs 16 september 2017 från mobil enhet

Obs först Google maps visar fel de finns nere i centrum inte i bergen. Men sen vi åt det mest fantastiska kött, som smör smälte det. Tillagas på en superhet sten. Otroligt trevlig personal som gjorde oss hemmastadda. Rekommenderas verkligen. Ska något sägas om förbättring så: Kanske inte bästa drink fixarna men nästa gång Däremot fanns alkoholfri öl.

Tack IngMarie B
derek m, Owner på Bottega Bay Rocks and Stones, svarade på det här omdömetSvarade 16 september 2017

Pleasure to serve your requirements, please say OLA when on MALLORCA.

Derek Ian McEwan , owner SGL GROUP SCOTLAND .LONDON AND SL

Omdömet skrevs 4 september 2017 från mobil enhet

Otroligt trevlig restaurang! Maten är superb och personalen är väldigt inbjudande och trevlig. Väldigt barnvänligt.

Personliga favoriträtten är Prime Fillet som man steker själv på en uppvärmd lavasten. Köttet är av väldigt hög kvalitet och upplevelsen i sig är väldigt rolig.

Åt här flera gånger under vår vistelse.

Tack Kim F
derek m, Owner på Bottega Bay Rocks and Stones, svarade på det här omdömetSvarade 5 september 2017

A pleasure to serve , please say Ola when on MALLORCA, many thanks for your valued business much appreciated on your many visits to "the ultimate live dining experience" MALLORCA BOTTEGA BAY BISTRO.

owner SGL GROUP.

Omdömet skrevs 31 augusti 2017 från mobil enhet

Riktigt bra kött och service! Besökte restaurangen flera gånger under en veckas semester och blev lika nöjd varje gång. Mysigt ställe.

Tack Andrë A
derek m, Owner på Bottega Bay Rocks and Stones, svarade på det här omdömetSvarade 1 september 2017

pleasure to serve , please say OLA when in portals

many thanks.

owner/operator SGL GROUP SCOTLAND /SL

Omdömet skrevs 8 augusti 2017 från mobil enhet

Riktigt bra kött (valde en Prime Fillet), mycket bra service, super trevlig personal! Inte ens läget dra ner total upplevelsen!

Tack jimmymikkelsen
derek m, Owner på Bottega Bay Rocks and Stones, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2017

Muchas Gracias,
pleasure to serve, please say OLA when in portals ,

Derek Ian McEwan

owner /operator SGL GROUP.

Resenärer som tittade på Bottega Bay Rocks and Stones tittade också på

Portals Nous, Calvia

Port d'Andratx, Mallorca

Besökt Bottega Bay Rocks and Stones? Berätta vad du tyckte!