“Trevligt litet ställe”
Omdöme om Muell3

Muell3
Rankad som nr 3 av 154 Restauranger i Palma Nova
Omdömet skrevs 13 april 2018 från mobil enhet

En liten restaurant med bra mat och en trevlig och omtänksam service. Ovana Tappas-ätare får en bra vägledning vid beställning. Värt att besöka.

Tack G3622UMerikb

Omdömet skrevs 22 oktober 2017

Välkomnande och avslappnad miljö med en omtänksam service. Den bästa maten vi åt under vår vecka på Mallorca åt vi här, och när vi väl hittat dit kunde vi inte låta bli att komma tillbaka. Det är lätt att gå förbi utan att lägga märke till restaurangen, vilket vi gjorde ett par gånger, och den kan lätt tas för bara ännu ett lunchställe nära stranden, men köket levererar utöver det vanliga och gjorde oss inte besvikna. Vi rekommenderar alla som letar lite lugnare miljö med god mat att ta sig hit för lunch eller middag. Det är svårt att rekommendera någon speciell rätt då allt vi åt under två middagar här var riktigt bra, så det får bli en smaksak vad man tycker om. Deras tacos har ingenting med svensk fredagstacos att göra och är någonting utöver det vanliga. Hamburgarna är supergoda och bör inte förstöras med ketchup eller majonnäs, smakerna talar för sig själv.

Tack Lennart A
Omdömet skrevs 29 september 2017 från mobil enhet

Vi besökte restaurangen en söndagskväll hela familjen, 6 personer. Vi hade bokat bord några dagar innan, är man många kanske det är ide, för det fylldes på under kvällen.
Stället ser väldigt anspråkslöst ut och utsikten är inte den roligaste. Men maten var super och vår servitör likaså!!!
Allt var hemlagat och jättegott och väldigt billigt. Vi var väldigt nöjda trots att vi har rätt höga krav :)
Väl värt ett besök om man är i närheten!

Tack carolinehaglund
Omdömet skrevs 13 september 2017 från mobil enhet

Väldigt goda nachos! Maten och stämningen var perfekt! Sangrian var väldigt bra, god skirtstake och god sallad!

Tack Jennie Ö
Omdömet skrevs 10 augusti 2017 från mobil enhet

Restaurangen kan vara lite svår att hitta då det ligger en bit från stranden, men när vi väl kom dit var det fantastiskt! Servicen var jättetrevlig och tycktes ha läget under kontroll trots att det såg underbemannat ut, och restaurangen var också väldigt mysig. Men den STORA höjdpunkten var ändå maten. "Viva Mexico"-hamburgaren jag åt var bland de godaste jag ätit med guacamole, pico de gallo och en jättegod dressing bland annat. Pommes fritesen var också perfekta. Jag fick smaka på andras rätter och konstaterade att all mat där är mycket bra, inte bara hamburgarna.
Allting var rent och snyggt, och uppläggningen av maten/porslinet var förstklassigt. Trots detta var besöket inte dyrare än något annat av alla turistfällor man hamnar i som inte är i närheten av samma standard som denna restaurang.
Är du i Palmanova, är denna restaurang ett MÅSTE!

Tack Daniel H

Resenärer som tittade på Muell3 tittade också på

Palma Nova, Calvia

Besökt Muell3? Berätta vad du tyckte!