Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 1 september 2022 från mobil enhet

Allt börjar i receptionen. Noll serviceminded personal! Under hela vistelsen. Takpoolen, som man betalar extra för är ett skämt. 1 meter djup. Det finns ett par bra lägen - men de bokas upp typ redan vid 6 på morgonen. Middagen på kvällen är ganska upprepande. Kö vid stekbordet både morgon och kväll. Bullrig restaurang. Knarriga sängar. Detta hotel är mer 3+ än 4+.

Rumstips: Garaget kostade 15€ per dag. Fjärrkontroll deposition på 40€. Frukost från 8. Middag från 19.
Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack Zhelda
juanjo Cerdó Gost, Director General på Reverence Mare, svarade på det här omdömetSvarade 5 september 2022

Bästa kund,
Vi beklagar att din upplevelse inte var vad du förväntade dig och att det uppstod ett missförstånd med annonseringen.
vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 7 augusti 2022

Detta hotell ligger beläget mycket bra. Men det är inte ett 4+ hotell, snarare ett 3+ hotell. En spaavdelning där all utrustning är trasig. Middagar med dåligt utbud av mat. Och långsam påfyllning av ny mat. Personalen går som robotar så man får flytta sig när de kommer. Mögel och vattenskador på rummet, vilket vi rapporterade men ingen brydde sig. Det rann vatten från spotlightsen i taket på toaletten.. Frukosten och hotellets läge var bra. Vid utcheckning så frågade ingen om vi haft det bra. Det finns betydligt bättre och prisvärda hotell i närheten.

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack stefanhH2478PS
juanjo Cerdó Gost, Director General på Reverence Mare, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2022

Bästa kund,
Vi är mycket ledsna att se din kommentar.
Vi vill be om ursäkt för att vi inte har kunnat uppfylla dina förväntningar.
Generellt brukar vi ha en god förmåga att reagera på dessa situationer, men i hans fall kunde vi inte tillfredsställa den.
Vi är väldigt ledsna.
vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 22 oktober 2021 från mobil enhet

Fint hotell, bra läge nära stranden, bra service och bra mat!
Lugnt, inga stökiga gäster eller barnfamiljer. Enkelt att åka till Palma med buss el taxi. Fin strandpromenad längs hela Palmanova och över till Magaluf. Vårt rum var fint och vi hade tillgång till pool på taket med fantastisk utsikt över havet.

Datum för vistelsen: oktober 2021
Tack 742annelif
juanjo Cerdó Gost, Director General på Reverence Mare, svarade på det här omdömetSvarade 23 oktober 2021

Tack så mycket för din kommentar.
Vi är glada att se att din vistelse har varit exceptionell.
Vi hoppas att vi ses igen nästa år.

Omdömet skrevs 18 oktober 2021 från mobil enhet

Hotellet var rent o fräscht men väldigt högljutt o lyhört, vilket gjorde att man inte kunde koppla av varken i restaurang eller rum. Hotellet ligger längs en gatan som är väldigt stojig. Restaurangen bredvid visar bl. a fotboll vilket innebär mkt skrik mm

Receptions personalen var trevlig o behjälplig speciellt Javier, som hjälpte oss med bra restauranger och buss o tåg till bl. a till Soller.

Serveringspersonal var mindre trevlig, dåliga på engelska och blev irriterade om man inte förstod.

Datum för vistelsen: oktober 2021
Tack Dreamer12143073982
juanjo Cerdó Gost, Director General på Reverence Mare, svarade på det här omdömetSvarade 19 oktober 2021

Kära Dreamer12143073982,
Vi vill tacka dig för din kommentar.
Vi är glada att se att du gillade hotellets fräscha atmosfär och vänlighet hos vår personal, särskilt Javier.
Vi är ledsna att du vid något tillfälle har fått lite buller från gatan.
Hälsningar.

Omdömet skrevs 27 september 2021 från mobil enhet

Ett superfräscht hotell som ligger i en hyggligt tyst miljö med kort genomgång till havet. Hög renlighet, mycket serviceinriktad personal, sköna sängar, utsökt mat, duktiga spaterapeuter, schysst gym och en spaavdelning med 2 olika bastu. Poolbarför inköp av dryck och lättare rätter.

Rumstips: Flera utsökta restauranger i närheten, bland annat den som ligger i anslutning till entré till havet/shoppinggata.
Datum för vistelsen: september 2021
Tack Ellinor C
juanjo Cerdó Gost, Director General på Reverence Mare, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2021

Tack så mycket för din utmärkta kommentar.
Vi är glada att se att din vistelse har varit bra.
Vi hoppas att vi ses snart igen.