“God traditionell spansk mat”
Omdöme om My Tapas

My Tapas
Rankad som nr 6 av 156 Restauranger i Palma Nova
Kök: Bar, Vinbar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 5 september 2018 från mobil enhet

Väldigt prisvärd traditionell spansk mat. Vi var ett sällskap på fyra. Två åt en väldigt god och traditionell paella. Vi andra två åt fem rätter tapas. Alla nöjda. Extra plus till servitören som var väldigt duktig och informativ. T.ex att skaldjurspaellan tog 35min att få. Det uppskattas att få den infon. Då är väntan värd.
Väl värd att testa!

Datum för besöket: september 2018
Tack eriklM2114WE
Eva K, Owner på My Tapas, svarade på det här omdömetSvarade 22 oktober 2018

Omdömet skrevs 2 september 2018 från mobil enhet

En otrolig positiv upplevelse bra mat trevlig personal. Jag rekommenderar räkor i olja
Även den spanska omeletten

Datum för besöket: september 2018
Tack LeifC39
Eva K, Owner på My Tapas, svarade på det här omdömetSvarade 22 oktober 2018

Omdömet skrevs 14 augusti 2018 från mobil enhet

Barnen körde lite blandat mellan tapas och barnmenyn och var stormgörtjusta (åt upp allt) jag och frun delade på en paella, den var bra men inte den bästa (lite väl salt, räkorna var övergjorda) överlag bra dock. Personalen och servicen höjer däremot betyget från 3 till 4! Klart värt ett besök.

Tack Zenzombie
Eva K, Owner på My Tapas, svarade på det här omdömetSvarade 3 september 2018

Thank you for your review!

Omdömet skrevs 11 augusti 2018 från mobil enhet

Utmärkta tapas. 11 stycken räckte gott o väl till 4 vuxna
Mycket god cava sangria.
Trevlig o glad personal.
Kan varmt rekommenderas.

Tack lailaelisabet

Omdömet skrevs 2 augusti 2018 från mobil enhet

Såååå goda tapas. Vi tog in bröd, dadlar inlindade i bacon, kycklingspett, räkor i het sås, champinjoner i vitlök, korvar, spansk omelett, ostar, skinka, peppers och getost. Så god mat!! Läget på restaurangen är lite tråkigt, men vi tycker maten är värd en 5:a. Boka bord innan. 3-4 tapas per person är lagom.

Tack Jensan1976svedala

Resenärer som tittade på My Tapas tittade också på

Palma Nova, Calvia

Besökt My Tapas? Berätta vad du tyckte!