Omdömet skrevs 25 juli 2018 från mobil enhet

Fräscht hotell med trevligt poolområde.
Alltid rent och snyggt!
Vi bodde i studio med 2 barn 8+10 år. Lite trångt men funkar absolut. Rummet var fint och fräscht.
Personal är verkligen toppen!! Gör allt för att alla ska trivas.
Frukost och middag var bra! Ingen dryck ingår i halvpension så det köper en till på plats.
Hotellet ligger med gångavstånd till stranden och även till Magaluf.
Lokalbussarna går precis utanför om du vill ta en tur till Palma.
Ett toppen hotell för familjen!

Datum för vistelsen: juli 2018
1  Tack MonRyd001
Omdömet skrevs 15 juni 2018

Tredje året i rad vi var här. Det mest positiva med hotellet är Viktor i receptionen. Han är fenomenal. Nya reception chefen Kristina också väldigt trevlig och proffsig. Återigen ingen frukost utomhus. Så onödigt. Tråkigt att behöva bråka om detta varje år. Kommer man till Mallis i slutet av maj ska man väl kunna SITTA UTE o äta frukost. Men Ving löste det och när jag talade med managern bad han om ursäkt. Poolen jätte fin och ren och svalkande. Solstolarna får topp betyg. Inte ens Grand Hyatt i Dubai har sådana här fina solstolar. Man kan inte bo bättre i hela Palmanova. Ett lagom stort poolområde, massa aktiviteter för barn, rent och snyggt, ett badland för de mindre, buffet på kvällen om man vill, stor frukost och viktigast av allt......nära till stranden. Det vimlar av restauranger och du bor jätte centralt. Wifi fungerade problemfritt. Glöm inte ta med disktrasa och diskmedel. En negativ sak, och jag har påtalat detta flertalet ggr, är att det finns INGA krokar i varken rummet eller på toa eller avlastningsplatser på toa utom en liten glashylla. Man får hänga och lägga saker på matbordet och stolarna. Gymet är sådär. Ibland fungerar inte alla maskinerna. Det är jätte varmt därinne. Borde finnas luftkondition. Ingen musik. Rätt så högljutt på kvällarna i lobbyn och "baren" med en massa ungar som springer runt så vi går alltid ut och äter och sen avslutar vi kvällen en stund på Papis som ligger precis nedanför hotellet. Där har de live musik och det är jätte trevligt. Så detta hotell passar alla tycker jag. Definitivt barnfamiljer men även par samt äldre. Man kan njuta av den fina poolen på dagarna, gå ner till havet på en minut och sätta sig på ett hak och njuta av lite lunch och en utsikt att dö för.

Datum för vistelsen: maj 2018
1  Tack josefine433
Omdömet skrevs 11 juni 2018

Vi har varit på Mallorca väldigt många gånger och bott på olika hotell på olika orter. Vad som var extra bra med detta hotellet var den personliga känslan även om det var stort. Personalen i receptionen var trevliga och tillmötesgående. Det märktes tydligt att många arbetet på hotellet under många år. Hotellet är fräscht, rent och välstädat. Vi hade en enrumslägenhet som var trevlig och rymlig. I köket fanns det enkel utrustning, men det man behöver till enklare tillagning finns. Som alltid när vi bor i lägenhet så tar jag med eget diskmedel och diskborste samt diskhandduk. Pool till vuxna och större barn finns, välskött med härliga solsängar. Det finns även ett stor terass med solsängar. Till barnen finns ett helt litet lekland, nedanför parkeringen. Inomhus-pool som är öppen under vintertid. Ett vackert Spa finns oxå på hotellet. Parkeringsplats liksom garage till cyklar finns. Wi-fi fungerade bra på hela hotellområdet. Läget är perfekt med närhet till både Palma Nova stranden och Magaluf. Det är bara några minuters promenad till närmsta strand och endast lite längre till den väldigt härliga Magaluf-stranden. Det finns absolut många bra och trevliga restauranger i Palma Nova och några i Magaluf. Ett litet bageri som öppnar tidigare än butikerna finns väldigt nära hotellet. Rekommenderas absolut!

Datum för vistelsen: maj 2018
1  Tack Scorpio1075
Omdömet skrevs 7 april 2018 från mobil enhet

Mycket bra ställe för familjer med barn: olika aktiviteter för alla åldrar, god mat (obs! apelsin- freshmaskin) och bra professional bemötande av både personal och aktivitetsteam. Det finns en modern spa-anläggning på plats. Hotellet ligger mitt i stan: nära till sandstrand, busshållsplats och shopping. Varmt rekommenderas

Datum för vistelsen: april 2018
Tack olge560
Omdömet skrevs 22 februari 2018 från mobil enhet

Jag åkte med min 7 åriga son, och en annan barnfamilj till detta hotell! Hotellet i sig var väldigt modernt och fint. I Ena delen var det vanlig pool och tvärs över gatan låg barnpoolerna. Handdukar ingick inte och ville man ha kontrollen till tv så tog dom betalt för det också. Kändes som allt man skulle göra kostade. Som sagt hotellet var modernt o fint men tyckte inte alls det var värt dom pengarna vi betalde för resan. Har bott på betydligt finare o trevligare hotell innan. Vi kommer gärna tillbaka till Mallorca men tror vi väljer ett annat hotell då.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack MammaoMilian