Omdömet skrevs 11 juni 2018

Vi har varit på Mallorca väldigt många gånger och bott på olika hotell på olika orter. Vad som var extra bra med detta hotellet var den personliga känslan även om det var stort. Personalen i receptionen var trevliga och tillmötesgående. Det märktes tydligt att många arbetet på hotellet under många år. Hotellet är fräscht, rent och välstädat. Vi hade en enrumslägenhet som var trevlig och rymlig. I köket fanns det enkel utrustning, men det man behöver till enklare tillagning finns. Som alltid när vi bor i lägenhet så tar jag med eget diskmedel och diskborste samt diskhandduk. Pool till vuxna och större barn finns, välskött med härliga solsängar. Det finns även ett stor terass med solsängar. Till barnen finns ett helt litet lekland, nedanför parkeringen. Inomhus-pool som är öppen under vintertid. Ett vackert Spa finns oxå på hotellet. Parkeringsplats liksom garage till cyklar finns. Wi-fi fungerade bra på hela hotellområdet. Läget är perfekt med närhet till både Palma Nova stranden och Magaluf. Det är bara några minuters promenad till närmsta strand och endast lite längre till den väldigt härliga Magaluf-stranden. Det finns absolut många bra och trevliga restauranger i Palma Nova och några i Magaluf. Ett litet bageri som öppnar tidigare än butikerna finns väldigt nära hotellet. Rekommenderas absolut!

Datum för vistelsen: maj 2018
1  Tack Scorpio1075
Omdömet skrevs 7 april 2018 från mobil enhet

Mycket bra ställe för familjer med barn: olika aktiviteter för alla åldrar, god mat (obs! apelsin- freshmaskin) och bra professional bemötande av både personal och aktivitetsteam. Det finns en modern spa-anläggning på plats. Hotellet ligger mitt i stan: nära till sandstrand, busshållsplats och shopping. Varmt rekommenderas

Datum för vistelsen: april 2018
Tack olge560
Omdömet skrevs 22 februari 2018 från mobil enhet

Jag åkte med min 7 åriga son, och en annan barnfamilj till detta hotell! Hotellet i sig var väldigt modernt och fint. I Ena delen var det vanlig pool och tvärs över gatan låg barnpoolerna. Handdukar ingick inte och ville man ha kontrollen till tv så tog dom betalt för det också. Kändes som allt man skulle göra kostade. Som sagt hotellet var modernt o fint men tyckte inte alls det var värt dom pengarna vi betalde för resan. Har bott på betydligt finare o trevligare hotell innan. Vi kommer gärna tillbaka till Mallorca men tror vi väljer ett annat hotell då.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack MammaoMilian
Omdömet skrevs 22 oktober 2017 från mobil enhet

Läge: står att det ligger i palmanova, men ligger närmare magaluf. 15 minuters promenad för att ta sig till fräschare restauranger och caféer.
Rum: juniorsviten var enligt bilderna. Balkongen låg precis vid en scen och det var hög ljudnivå utanför. Sängen var så fruktansvärt hård att vi övervägde att byta hotell. Lyhört från andra rum.
Mat: i baren vid poolen serverades endast kaffe gjord på sirapskoncentrat vilket var odrickbart. På kvällen var baren inomhus öppen som hade en riktig baristamaskin, dessvärre kunde inte bartendern maskinen vilket resulterade i dåligt kaffe. Maten har jag ej smakat.
Service: ingen i personalen frågade hur vi trivdes och det blev sura miner när vi snällt frågade om vi kunde låna upp ett par vinglas till rummet. Ingen känsla av att personalen var mån om att vi skulle trivas. Ingen hälsar när man kom innanför dörrarna. Flera extrakostnader tillkom för handdukar och användande av safetybox vilket kändes lite sniket. Inget av det där lilla extra man önskar när man är på semester.
Städning: på rummet gjordes bara det mest nödvändiga ( sängen bäddades och handdukar byttes ut). För övrigt rent och fräscht hotell.
Gym: tre av sex konditionsmaskiner trasiga. Ingen respekterade 16 årsgränsen och barn var ständigt och lekte med maskinerna.

Trots att hotellet är stort med flera pooler så Fanns det inga barnfria zoner på hotellet och det var bara underhållning för barnen på kvällarna. Hotellet är definitivt inriktad på barnfamiljer , inget för par utan barn.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Malincecilia
Omdömet skrevs 29 september 2017 från mobil enhet

Väldigt trevligt bemötande av personalen. Vi hade en 1,5 -åring med oss och hon fick ett bra omhändertagande av alla. Fint område med barnpool och rutschkanor för barn. Även poolområdet för vuxna var mycket bra. God och riklig frukost. Rummen var fina med balkong och köksavdelning.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack Rogeranna