Omdömet skrevs 4 juni 2017 från mobil enhet

Trevligt familjehotell som faktiskt överträffade våra förväntningar. Stort plus är poolområdet (trots att barnpoolerna ligger en bit utanför hotellområdet). Personalen är fantastiskt duktiga. Restaurangpersonalen glada o positiva. Underhållningsteamet (i synnerhet Cuba) är helt fantastiska. Frukosten är över medel och kvällsmaten helt ok. Rummen är jättebra, lagom stora med stor balkong och allt du kan önska dig. Om jag ska nämna något negativt: maten i poolbaren är inte bra och borde vara enkel att förbättra. Även drinkarna i poolbaren kunde varit roligare. Ibland störande ljud på nätterna från gatan. Men överlag ett mycket bra hotell!

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack Filippa O
Omdömet skrevs 17 maj 2017 från mobil enhet

Kan verkligen rekommendera detta hotell i Palmanova! Trevlig personal som är serviceminded. Bra läge nära stranden samt lokalbuss till Palma stad. Fräscha pooler samt soldäck. Vi hade halvpension och frukostarna var bra, middagsbuffén var mindre bra med för lite variation.
Finns dock bra uteställen i närheten att äta på
Nattlivet hade ej kommit igång i maj men kan säkert vara tidvis störande, är genomfartstrafik men det störde inte oss.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Albin H
Omdömet skrevs 11 april 2017

Fräscht hotell med underbara poolområden och SPA. En inomhuspool som är perfekt vid dåligt väder och två poolområde utomhus avskilda från varandra, en vuxenpool med en liten barnpool och ett barnområde med "Splashpooler" utformade som bläckfisk och sköldpadda. Tyvärr mycket kallt i vattnet i början på april! Här finns också en mycket aktiv miniklubb med mycket roliga aktiviteter för barnen. De vuxna erbjuds många olika aktiviteter såsom biljard, vattenpolo, skytte mm. Vi bodde 2 vuxna och ett barn 5 år i en fin studio (nr 345), dubbelsäng och bäddsoffa med delvis havsutsikt och sol hela dagen på balkongen. Välj större lägenhet om ni är flera! Mycket trevlig personal och mycket prisvärt, 3900:- för 3 personer en vecka inkl. turistskatt exkl. måltider! Tack för en härlig vistelse och vi återkommer gärna!

Datum för vistelsen: april 2017
1  Tack Solis_56
Omdömet skrevs 20 september 2016 från mobil enhet

Ett hotell som ligger centralt nära flera stränder både i Palmanova och Magaluf det är bara att gå utanför dörren så finns allt vad man kan behöva på semestern.vi hade ett 2 bäddsrum med /balkonger med utsikt mot poolområdet.Tyvärr så var sångarna så hårda att det inte gick att sova en hel natt och soffan i allrummet var inte bättre den synd.Sen var det det med städningen den var inte heller något vidare,flammiga speglar och handfat +att dom inte torkade golven varje dag ,det blir ju lite sand när man varit på stranden.Så för oss var det enda gången på detta hotel.Slitet även i foajén de vita sofforna är under all kritik känns som galon.

Datum för vistelsen: september 2016
1  Tack Tina B
Omdömet skrevs 16 september 2016 från mobil enhet

Är besviken på hotellet. Barnpoolen ligger på en sida av hotellet och övrig pool på andra sidan.
Hotellrummen är fina. Vi hade två badrum och två balkonger. Vilket var jätte bra. Men finns inga hyllo i badrummet , ställde därför toalettartiklar på golvet. När vi kom hem en kväll läkte det från taket och var vatten på hela golvet. Enligt receptionen är det air condition som blir så och det händer i alla rum var fjärde till femte dag. Om jag hade fått den infon hade jag aldrig ställt mina saker på golvet.
Hotellet tar inte kort om du ska handla i baren. Du måste också lämna deposition för att få fjärrkontroll till TV och handdukar till poolen. Men det vill bara ha kontanter som deposition. Så när vi checka ut stod vi med nästan 100 euro i kontakter när vi skulle hem.
Kommer inte åka tillbaka.

Datum för vistelsen: september 2016
2  Tack Anna I