Omdömet skrevs 10 augusti 2016 från mobil enhet

Bra hotell, stora snygga rum med bra tryck i duscharna, fina poolområden, riktig dubbelsäng och tyst luftkonditionering. Bra läge nära flera stränder, vi gillade Magaluffstranden bäst!

En del småsaker drar ner betyget, men vi gillade det som helhet.

Drickan till maten gick inte att skriva upp på rummet, och inte att betala med kort.

Barnpoolområdet och inte-barn-poolområdet satt inte ihop, vilket var synd för oss med barn som hade olika favoritpoolområden.

Buffén växlade mellan OK och bra olika dagar. Onödigt mycket socker; godisbuffén hade de kunnat skippa.

Vi insåg när vi kom hit att vi (vår sexåriga dotter) egentligen hade velat ha en Skandinavisk barnklubb där hon förstår vad de säger. Det hade nog också inneburit fler svenska barn i poolen att prata / leka med. Inte hotellets fel förstås, bara en lärdom för oss.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack Johan W
Omdömet skrevs 30 juli 2016 från mobil enhet

Mycket fräscht hotell. Fräscha rum och toaletter! Balkong till varje rum, utsikten varierar. Har man tur får man havsutsikt, vi fick utsikt mot hotellets baksida. Pentry på varje rum - helt OK. Saknade dock Melitta hållare, kaffekanna och köksmått! Trevlig och tillmötesgående personal. Städningen OK - de gör vad de ska men inte mer. Vissa dagar var bara halva sängen ordentligt bäddad med överkast och prydnadskuddar. Härligt polområde, finns även gott om solstolar och solsängar en bit bort. På baksidan av hotellet finns en pool för de allra minsta.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack angelicas928
Omdömet skrevs 18 juli 2016 från mobil enhet

Mycket bra hotell. Vi är nöjda och kan rekommendera detta. Ligger centralt och det mesta finns till hands. Hotellet renoverats innuti och fina rum. Bra med pool för barnen och vuxna. Maten på kvällen kunde varit bättre.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Per O
Omdömet skrevs 24 juni 2016 från mobil enhet

Mycket fräscht och trevligt boende i Palmanova. Bodde här i 1 vecka med familjen. Rummen är ljusa och fräscha med ett litet pentry om man vill laga lite enklare mat själv. Stranden nedanför hotellet är underbart fin. Poolområdet är enkelt men trevligt, finns även en lite. Hörna för barnen med diverse lek. Händer mycket på hotellet med personalen så som pilbågsskytte, luftgevär, luftpistol, dart och biljard tävlingar. Maten på hotellet är enkel och god, funkar alltid.

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack Patjorwall
Omdömet skrevs 20 juni 2016

Studio för 2 vuxna och 2 barn med litet pentry och balkong mot pool och med havsutsikt. Generellt mycket bra - lyhört dock och det saknas hängare/krokar och bänkar att ställa saker på.. både i badrum och övrigt. Blir litet och trångt för 4 personer - rek. att boka större lägenhet..
Gick inte att sätta upp nota på rummet och vissa saker måste betalas cash.
Frukosten var bra och fanns mycket att välja mellan. Trevlig personal.
Bra läge och fri parkering.

Rumstips: Havsutsikt i samband med poolutsikt ger morgonsol!
Datum för vistelsen: maj 2016
Tack LindaMVE