Omdömet skrevs 27 juni 2014

Vi trivdes bra.Pepe som stod i receptionen var en fantastisk kvinna som gav oss en mycket fin service.. Bra rum med vacker utsikt.Tror inte jag skulle vilja bo ut mot havet när all underhållning drar i gång. Vi var där i slutet av april. Inte så mycket turister varmt o skönt men inget badväder.

Datum för vistelsen: april 2014
1  Tack Usameln
SonCaliu, E-Commerce på Hotel Son Caliu Spa Oasis, svarade på det här omdömetSvarade 21 juli 2014

Kära gäst,

stort Tack till er for era vanligt kommentarer angaende vart hotell.Vi blir glada nar ni skriver att ni har haft en trevlig semester hos oss. Och vi uppskattar att ni skriver att personal en har varit till mötes gående. Synd bara att vadret inte car tillräckligt bra for dom och bad.
Vi Onskar er hjärtligt valkomna tillbaka.
Och Hoppas att få se er igen pa Hotel Son Caliu & Spa Oasis.

Vänliga hälsningar,

Andreea Filote
E-Commerce Son Caliu Hotel & Spa Oasis ****

Omdömet skrevs 10 juni 2014

Vackert läge i utkanten av Palma Nova ,ed egen strand. Tyvärr mycket stenig sådan. Hotellrummet var något slitet och i behov av renovering. Om man rensar bort stenarna samt renoverar rummen så är detta ett topphotell.

Datum för vistelsen: juni 2014
Tack lenakarl
Omdömet skrevs 5 juni 2014

Ett stenkast från Palmaova ligger detta underbara ställe på en liten bakgata.
Vi bodde i lägenheterna men hotellets alla faciliteter stod även oss till buds.
Frukosten är magisk. Allt man kan tänka sig i varm och kall mat, frukt, flera olika sorters bröd och pålägg och man kan t.o.m få ett glas cava.
Hotellet och lägenheterna har en egen liten badvik där även solstolarna ingår.
Personalen på hotellet var oerhört hjälpsam och fixade det mesta.
Rekommenderas!

Rumstips: Eftersom lägenhetsbyggnaden ligger i vinkel så har bara huskroppen längst bort från hotellet kvällssol på balkongen. Bokar du lägenhet så be att få en med balkong med kvällssol.
Datum för vistelsen: maj 2014
2  Tack andersh736
Omdömet skrevs 14 oktober 2013

Hotell med bra personlig service i receptionen, tipsade om bra restauranger och hjälpte till att boka bord och taxi, väldigt bekvämt.
Frukostbuffén var mycket bra, allt man villl ha erbjöds och borden var alltid nydukade med rena dukar trots att buffén erbjöds från 7,30 till 10,30.
Trevlig spa anläggning med inomhuspool och termalbastu, mycket avkopplande.
Perfekt med tillgång till pool och egen strand utomhus för att få sol och bad resten av tiden.
Ligger en kort promenad bort från Palma Nova centrum, lagom långt att gå utan att det känns avsides.
Det som drar ned betyget är att rummen inte känns uppdaterade.
Men servicen var utmärkt och i rummet är man ju inte speciellt mycket under en weekend.

Datum för vistelsen: oktober 2013
1  Tack Lena L
SonCaliu, E-commerce på Hotel Son Caliu Spa Oasis, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2013

Dear Lena L,

Many thanks for writing your opinion about Son Caliu Hotel Spa Oasis.

It is a pleasure to know that you have enjoyed your stay with us and thank you for your kind comments about our staff. We are always trying to do our best in order to achieve the complete satisfaction of our customers.

Please, don't hesitate to contact directly with us for your next visit to the island.

Kindest regads,

Juan Font
E-commerce

Omdömet skrevs 24 september 2013

Anläggningen har ett suveränt läge, en kort promenad från Palmanova, men ändå lugnt vid en lite undangömd "egen" strand. Personal som utan undantag är serviceinriktad,fantastisk frukostbuffé, spa med duktiga terapeuter. Väljer man lägenhet ingår sjöutsikt men däremot saknas wifi (finns dock i de komfortabla allmänna utrymmena). Vi ser redan fram emot vår nästa vistelse här...

Datum för vistelsen: september 2013
Tack fruPiltz
SonCaliu, E-commerce på Hotel Son Caliu Spa Oasis, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2013

Dear fruPiltz,

Many thanks for spending a few minutes of your time in writing your opinion about Son Caliu Hotel Spa Oasis.

I am delighted to know that you are happy with our staff and with the food of our restaurant.

Once again, thank you for your comments and I hope to welcome you again.

Kindest regards,

Juan Font