“Mrs”

Rankad som nr 11 av 154 Restauranger i Palma Nova
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Lunch, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Lunch, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

Maten betyg var väldigt god. Grillat kött som var mört och fint. Trevlig personal med bra service. God sangria till dessert ☺, plus god chokladfudgekaka med glass.

Tack ommaagnetha

Omdömet skrevs 25 juli 2018 från mobil enhet

Fint ställe vid strandpromenaden. Bra service av trevlig personal. Lite ojämn kvalitet på maten men fisk- & skaldjurstallriken var gudomlig

Tack sandmansthlm
Omdömet skrevs 31 maj 2018 från mobil enhet

Sanslöst överprisad taskig lunchrestaurang. Ofräscht käk, smutsiga bestick och allmänt förvirrad service.
Vi sitter nu efteråt med en märklig illamående känsla och ångrar vi gick på TripAdvisors betyg, kommer aldrig gå dit igen. För det priset och kvalitén finns det 500 bättre ställen i närområdet.
Undvik!

Tack Fredrik K
Omdömet skrevs 27 september 2017 från mobil enhet

Tapas, dadlar m bacon, bläckfisk, lasagne, ceasarsallad. Allt var mycket gott. Jättetrevlig personal sommar väldigt tillmötesgående mot barnbarnet 1,5 år. Alla trivdes. Ligger nära stranden. Mysig uteservering med både bord,stolar och soffor att sitta i.

1  Tack Rogeranna
Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

Är på semester med våra bästa vänner sitter och njuter av värmen. Maten helt suverän och mycket trevlig och service vänlig personal.

Tack Morgan S

Resenärer som tittade på Zen Lounge Bar and Grill tittade också på

Palma Nova, Calvia
Palma Nova, Calvia

Besökt Zen Lounge Bar and Grill? Berätta vad du tyckte!