“Helt ok mat, trevlig värdinna”
Omdöme om Mocubar - STÄNGD

Mocubar
Bra för: Familjer med barn, Barhäng, Större grupper
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 23 augusti 2016 från mobil enhet

Detta ställe hade fått höga betyg, så vi besökte det under vår första kväll i Palmanova. Det har en mycket trevlig servitris/ägarinna, men utöver det är det inget särskilt med stället. Maten var helt ok, men inte heller den något utöver det vanliga. Jag åt en kvällens rätt, kyckling med tzatziki och bakad potatis. Maten var ganska god men tzatzikin var gjord på mjölk eller kanske grädde, det var inte så gott.

Tack Pamona79

Omdömet skrevs 7 juli 2016 från mobil enhet

Bra restaurang med trevlig personal och bra service . Åt paella som var fantastisk . Restaurangen är enkel och ligger vid stranden .

Tack Kent L
Omdömet skrevs 29 juli 2015 från mobil enhet

Vill tacka "familjen Mocubar" för ett fantastiskt bemötande, givmildhet och all glädje och trygghet de skänkte oss under vår semester.
Totalt 25 dagar med fantastisk sangria, god mat och härliga efterrätter.
Väl värt ett besök!
Tack!

Tack elisabethareschoug
Omdömet skrevs 27 juli 2015

Bättre service har jag nog aldrig upplevt. Ganska enkel restaurang men super trevlig personal. Vi har varit där vid ett flertal tal ggr och fick en fantastisk carbonara serverad. Vet inte om det är ägaren eller restaurangchefen men han kände igen oss från förra året, det är världsklass

Tack FrkFriberg
Omdömet skrevs 3 juli 2015 från mobil enhet

God middag och fantastisk god dessert. trost att glass konstigt byttes ut mot grädde till äppelpajen väger detta upp med riktigt trevlig personal.

Tack Kristian S

Resenärer som tittade på Mocubar tittade också på