Priceline
Boka nu, betala på plats
Trip.com
Expedia.com65 US$
travelup.com90 US$
Omdömet skrevs 20 augusti 2018

Mycket trevlig personal, duktiga städerskor. Alltid rent och fint. Fin lägenhet med underbar utsikt. Mycket synd att de har stängt affären på nedervåningen. Fastän det ligger nära till allt så går det bra att sova där. Porten nedanför trappan gick inte att öpppna med kortet så man fick gå till huvudentren efter klockan 22. Kommer gärna tillbaka nästa år

Rumstips: Har fantastisk utsikt
Datum för vistelsen: augusti 2018
1  Tack Katarina B
Recepcion Vista... B, Guest Relations Manager på Apartamentos Vistasol, svarade på det här omdömetSvarade 20 augusti 2018

Kära kund,

tack så mycket för din kommentar. Vi är mycket glada att veta att du har haft en bra upplevelse i Vistasol. Vi är väldigt motiverade att våra kunder skriver oss kommentarer som din.

Vi kommer gärna att välkomna dig igen nästa år. Du är alltid välkommen på Vistasol. Tack så mycket för ditt självförtroende.

En hälsning

Omdömet skrevs 22 juli 2018

Vi är är ett ganska tolerant par i 40-årsåldern med en 15-årig son och fattar att det inte är lugnt och fridfullt nattetid i Magaluf. Men jag sov inte en natt på en vecka. Kändes lite som paradise hotell och jag trodde vid ett tillfälle att det engelska grabbgänget ovanför skulle komma susandes genom taket kl 06.30 en morgon. Den gången brast mitt tålamod vilket troligtvis berodde på sömnbrist. Läget och lägenheterna i sig blev vi glatt överraskade över. Och utsikten över havet är oslagbar. Vi hade bokat rum dagen innan och vi förstod att något var galet när vi fick sitta och vänta en bra stund när vi anländer. Vi fick "ett bättre rum" där tyvärr ac'n var trasig. Efter lite klagan fick vi byta till ett lika fint rum MED ac! Summan av kardemumman blev det en trevlig upplevelse förutom att wifi var värdelöst trots att vi betalade ganska mycket för premium.

Tack Anneli H
Recepcion Vista... B, Guest Relations Manager på Apartamentos Vistasol, svarade på det här omdömetSvarade 27 augusti 2018

B8ste gäst,
Tack för att ni valde oss för er vistelse, och för att ni tagit er tid att skriva ned era intryck av våra lägenheter. Jag beklagar om det under er tid här fanns en del störande element bland gästerna, sådana som inte respekterar andra gästers vila. Vi gör vad vi kan för att det skall vara tyst under natten, två säkerhetsvakter gör rundor på våningarna samt poolområde och parkering. Trots detta kan något av och till undgå dem.
Det gläder mig att ni uppskattade lägenheten, utsikten och läget. Er kommentar om wifi bekymmrar mig, en stor investering och förbättring gjordes i våras, detta är något vi måste ta upp till diskussion med det företag som distribuerar våra uppkopplingar.
Vi hoppas få tillfälle att hälsa er välkomna tillbaka i framtiden.
Med vänlig hälsning
Kvalitetsansvarig

Omdömet skrevs 15 juli 2018 från mobil enhet

Allt negativa upplevelse

* Väldigt otrevliga personal i receptionen Dålig service, dem ville inte ens hjälp oss med en stor taxi, förutom en tjej som talade svenska/danska hon var snäll och hjälpsam och hon vill ge bra service.
* Incheckningen var klockan 14:00 men vi fick vänta till klockan 16:00.
* Rum städning var varannan dag.
* Handdukar fick man nya varannan dag.
* Väldigt trångt i badrum mellan handfatet och toalett stolen.
* Rums aircondition fungerade väldigt dåligt.
* Tv fanns men ingen el saldd tillgänglig till tv:n.
* Det fanns ackerlackor på rummen & toaletten.

Allt positivta upplevelse
* Nära till havet cirka 100 meter
* Bra utsikt till havet via balkongen
* Poolen var godkänt.
* Pool bar var helt godkänd.

Jag rekommenderar inte hotellet för att problemet är personalen i hotellet som kan inte ge bra service.

Tack Umair H

Bäste Gäst,
Tack för feedback och för att ni valde oss för er vistelse.
Jag beklagar att vistelsen inte har blivit exakt som ni hade förväntat er, det var trist att höra. Personalen i receptionen liksom övrig personal skall givetvis alltid måna om våra gäster, jag tror de flesta gör det. När ni säger en stor taxi, menar ni då en taxi som kan ta mer än 4 personer? Det enda som går att beställa är en taxi, man får alltid ta den som står först i kö. I området finns ett fåtal lite större taxi, men som sagt det går inte att förboka en sådan. Det enda som går att specialboka är en handikapptaxi. Om detta var fallet så beklagar jag att vår personal inte kunde förklara detta på ett trevligt sätt. Av och till vid stora ankomster och avresor kan väntan på en lägenhet bli längre än till kl. 14.00, detta är ju absolut inte bra, men detta händer trots allt en gång emellanåt, vi brukar då invitera gästen på antingen dryck eller mat och dryck som kompensation. Lägenheterna rengöres varannan dag med byte av handdukar alla städdagar, de enda gäster som har rengöring av lägenheterna 5 dagar i veckan är Thomas cooks (Ving) gäster, de betalar för detta. Det framgår klart och tydligt på alla de websiter som säljer oss att rengöring av lägenheterna utförs 3 dagar i veckan. Gav ni besked till receptionen om att det var problem med ACn och med Tv? Det hade säkert kunnat åtgärdas.
Det är ju glädjande att ni uppskattade hotellets läge och utsikt, och att poolen var fin. Vi hoppas att ni i framtiden gör ett nytt besök, att ni ger oss en ny chance, vi vill verkligen visa att vi kan detta, att vi är ett bra alternativ till ett bra pris. Vi skulle med glädje hälsa er välkommen tillbaka.
Kvalitetsansvarig

Omdömet skrevs 12 juli 2018 från mobil enhet

Smutsigt golv, kall mat och dålig variation, mögel i avloppet, smutsiga lakan, kackerlackor, slitna väggar, smutsig pool, hissen funkar inte som den ska. Står att wifi ingår men man måste ändå betala för det. Städerskorna städar inte ordentligt, de var smutsigt redan när vi kom och kackerlackor i receptionen. Absolut inte ett hotell jag skulle rekommendera eller någonsin i mitt liv komma tillbaka till. Verkar faktiskt inte ens som att personalen vet hur rummen ser ut eller något, eller så bryr dom sig inte för det verkar inte som att dom tar tag i problemen. Skulle ge det här hotellet 0 poäng om det gick.

1  Tack Destiny S

Bäste gäst,
Tack för att ni tagit er tid att skriva ned era intryck av vistelsen, och för att ni valde oss för er vistelse. Jag beklagar verkligen att vi inte har kunnat uppfylla era önskemål, det ni beskriver är ju på intet sätt acceptabelt, och jag måste säga att jag har svårt att känna igen våra lägenheter i er beskrivning. Något har gått väldigt fel, och ansvarig personal har informerats, så att detta inte skall kunna hända igen i framtiden.
Wifi finns i hotellobbyn utan avgift, och i lägenheterna ingår det beroende på vilken resebyrå/website man bokat genom. Jag vet inte om ni var medveten om att det finns olika kategorier av lägenheter, standard och premium. Premiumlägenheterna är renoverade 2017, medan standardlägenheterna har målats om (nästan alla) men de flesta har kvar de lite äldre möblerna. Givetvis skall de också vara rena, men intrycket kan vara något mer slitet.
Jag hoppas att ni trots detta hade fina dagar med sol och bad på vår vackra ö, och att ni kanske redan nu tänker på att komma tillbaka. Om ni väljer oss, skall vi med glädje visa att vi kan göra saker och ting mycket bättre.
Kvalitets och gästansvarig

Omdömet skrevs 27 juni 2018 från mobil enhet

Dålig service, otrevlig personal, nonchalanta i receptionen & mycket spydiga. Man känner sig allt annat än välkommen. Städerskorna var dock trevliga!
Mycket ofräsch pool och kackerlackor på rummen...
Enda positiva är 50m till bargatan

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Nea P
Recepcion Vista... B, Director de Relaciones Públicas på Apartamentos Vistasol, svarade på det här omdömetSvarade 2 juli 2018

Kära Nea,
tack för att du tog dig tiden att skriva om din vistelse.
tråkigt att höra att du inte har upplevt vår service som förväntat. mycket tråkigt att personalen i receptionen har varit otrevliga, vi brukar oftast få bra betyg för just pesonalen i receptionen vilket tycker det är konstigt att det inte har varit så för dig men glad att se att städerskorna har varit trevlig mot dig!
i och med att poolen är så liten med många gäster blir det lätt smutsigt i poolen... i och med att vi är just vid magaluf och bargatan där alla kastar mat och sopor omkring kommmer kackelackor även till hotelrummet, vi väntar på att anticimex ska komma för att försöka få bort så mycket som möjligt omkring just vid hotellet..
hoppas ändå att du hade roligt på din semester!
Vistasol