“Personalen++++ men kocken söp bort sig. ”

Restaurante El Mundo
Rankad som nr 8 av 95 Restauranger i Magalluf
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Trevlig personal men kocken söp bort sig, beställde sjötunga walewska fick panerad fisk med en sås som inte varit i närheten av tryffel eller hummer och med russin i !!!!

Tack Bert-Marjo
Fernando G, Gerente på Restaurante El Mundo, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Hola ¡ thanks for your report , you are right in the sense we dont Cook the real walewska recipe , we Cook walewska on the way you tried for many years ago . It is one of our most popular dishes . After read your report we dicide to explain our walewska is diferent recipe as original on menu . That's why i thank you .
Hope you have great holidays . Regards .

Omdömet skrevs 28 december 2017

Överraskande god och billig mat. Jag var där tre gånger under min vecka i Palma Nova, Hade jag inte varit så nyfiken på andra restauranger hade jag valt att äta där varja kväll. Välbesökt restaurang och kunnig och trevlig personal. Paellan med skaldjur helt fantastisk. Missa inte denna pärla!

1  Tack solrosor
Omdömet skrevs 19 oktober 2017

Har vid ett antal besök i Magaluff/Palma Nova besökt denna restaurant. Vid alla tillfällen har vi gått därifrån mycket nöjda. Vi vill rikta många berömmande ord till den svensk/norsk talande servitören. Han har gått alla servicekurser som finns. Ett stort tack. Vi återkommer i maj 2018.
Ann-Marie och Christer

Tack kribban
Omdömet skrevs 10 augusti 2017 från mobil enhet

Färsk fantastiskt mat! Åt paella, barnen åt pizza och spagetti. Trevlig restaurang, trevliga personal! Varmt rekommenderas!

1  Tack dani3la1985
Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Lax i champagnesås va så god. Vännerna åt kycklingstroganoff, oxfilé samt Carbonara.
Alla var nöjda och servicen va personlig och trevlig. Väl värt ett besök. Ett stenkast från all hysteriskt musik från barområdet.

Tack Sari E

Resenärer som tittade på Restaurante El Mundo tittade också på

Palma Nova, Calvia
Magalluf, Calvia

Magalluf, Calvia

Besökt Restaurante El Mundo? Berätta vad du tyckte!