“Bra mat och trevlig personal”
Omdöme om Robinson Crusoes

Robinson Crusoes
Rankad som nr 4 av 83 Restauranger i Magalluf
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs augusti 16 2017

Åt på restaurangen två gånger under vår vistelse i Magaluf. En bra restaurang med mycket trevlig personal och bra mat! Rekommenderar verkligen deras pastarätter, ett plus var att menyerna fanns på många olika språk, så det var lätt att förstå vad rätterna innehöll.

Tack Kajsa B

Omdömet skrevs maj 17 2017 från mobil enhet

Supercharmiga pints som serveras i lerkar som är frysta. Översta lagret på ölen har som frost. Gissa om det är gott i värmen! :) Maten också jättebra och personalen duktig!

Tack Terese E
Omdömet skrevs maj 2 2017 från mobil enhet

Underbart trevligt ställe som måste upplevas. Personalen är jättetrevliga och massor med 80-tals musik strömmar ut ur högtalarna. Meny finns på svenska och restaurangen ligger precis vid stranden med bästa utsikten.

Tack Stefan E
Omdömet skrevs oktober 14 2016

Första gången vi var där var maten fantastisk god men andra gången var den mycket torr. De brukar ha god mat och goda rätter där .Absolut värt ett besök

Tack Katarina B
Omdömet skrevs september 22 2016 från mobil enhet

En trevlig restaurang direkt vid strandpromenaden i Magaluf. Iskall öl och mycket god champangesangria. Vi blev mycket bra bemötta och maten var god. En härlig tomatsallad med fetaost, rödlök och serranoskinka smakade bra i värmen. Deras hamburgare var också mycket goda. I kväll blir det middag där då lunchen renderade en flaska vin till middagen på restaurangens bekostnad.

Tack Pia F

Resenärer som tittade på Robinson Crusoes tittade också på

Besökt Robinson Crusoes? Berätta vad du tyckte!