“fruktansvärd semester”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 7 sidor till!
BH Mallorca
Rankad som nummer 14 av 31 hotell i Magalluf
Omdömet skrevs juni 3 2017

Fruktansvärt att bo på detta hotell om man är "vuxen" passar säkert ungdomar som super och hållerigång dygnet runt. DJ som spelar dunka dunka dagtid och hotellets yngre gäster som skrek gapade hoppade på golv och balkonger hela nätterna. De roade sig också med att banka på alla hotelldörrar de gick förbi samt att utlösa brandlarmet på hotellet dag och natt

• Bodde här: Maj 2017, reste som ett par
1  Tack Margarit N
CursachHotels, Guest Relations Manager på BH Mallorca, svarade på det här omdömetSvarade november 30 2017

Hello Margarit N,

Thank you for your review. We're sorry you did not enjoy your stay.

BH Mallorca is a lively hotel for young travellers who wish to experience the well-known local nightlife. We do not advertise to be a quiet and relaxing hotel, however we do have a 24 hour security team to make sure that disturbances are kept to a minimum.

BH Mallorca may not have been the most appropriate choice of hotel for you but we thank you for taking the time to share your opinion.

Omdömet skrevs oktober 9 2016 från mobil enhet

Bra och fint hotell, fina rum med plats för 5, bra restaurang och allinklusive, vi fick banden redan på förmiddagen trots att vi inte fick rummet förrän på eftermiddagen. Buffen hade olika teman varje kväll vilket ger bra variation. Festhotell så inget för den som bara vill ta lugnt

Bodde här: September 2016, reste med vänner
1  Tack Maria S
Omdömet skrevs september 30 2016 från mobil enhet

Vi trodde vi skulle vara aningens felplacerad här, men när det inte är högsäsong så passar hotellet alla. Med tre poolområden och två barer fanns det något för alla. Väljer man all inklusive går man inte hungrig eller törstig, fanns alltid något att äta. Upplevde inte heller något störande, visst man hörde ibland folk som kom hem tidigt på morgonen. Enda märkliga var städningen, varannan dag bäddades sängarna och soporna tömdes.

Bodde här: September 2016, reste med vänner
Tack Sofia A
Omdömet skrevs oktober 21 2015

Rummet var jätte fint och stilrent, städerskan var duktigt och pålitlig vi hade samma hela tiden och hur var dessutom jätte rolig, som sagt väldigt ungdomligt hotell ett stenkast från bargatan och ännu närmare till Magalufs fetaste nattklubb, det ända dåliga var ju alla odrägliga britter men man får ta dem men en nypa salt annars var allting helt fantastiskt

Tips för att välja rum: bra utsikt, centralt, nära matvara affär, trendigt rum,
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Augusti 2015, reste med vänner
Tack Lambeg95
CursachHotels, Guest Relations Manager på BH Mallorca, svarade på det här omdömetSvarade november 4 2015

Hallå Sebastian,

Tack för era kommentarer.

It's lovely to read that you had such a good time - thank you for your kind comments

We're glad you found our Housekeeping Team proficient - they do a great job of keeping everything clean and tidy.

Prices for summer 2016 are now available. We have lots of new exciting things to offer: our All Inclusive service times will be extended, all suite reservations will include entry to our gigs (June to September) and we have lots of other boarding options avaialble - Half Board, Bed & Breakfast, All Inclusive and Room Only. Hopefully there's something there for everyone!

We hope you'll be back to see us again soon.

Vänliga hälsningar från odrägliga brittiska flickan!!

Guest Services Manager

Omdömet skrevs oktober 1 2015

Bodde i ett fyrabäddsrum: två enkelsängar i "vardagsrummet" och en dubbelsäng i andra rummet. Bra balkong över ett av poolområdena som vi också såg scenen ifrån fastän vi inte betalat för det. Nära till mataffärer och tog typ 5 minuter att gå till bargatan. Bra med tanke på vad vi betalade för.
Hotellområdet blev någorlunda tyst framåt 3 på natten och klockan 11 drog högtalarna igång.
Maten var bra men mycket friterat, vilket blev tråkigt efter några dagar. Dock hittade vi inte bra mat någonstans i Magaluf.
Roliga rutschbanor!
All-inclusivebaren serverar vodkadrinkar.

Badrummet städades dåligt! Det fanns ingen badrumsfläkt och det blev översvämning men det är det enda jag kan klaga på egentligen.

• Bodde här: Juni 2015, reste med vänner
1  Tack Siri S
CursachHotels, Guest Relations Manager på BH Mallorca, svarade på det här omdömetSvarade november 9 2015

Hallå Siri S,

Tack för era kommentarer.

It makes us happy to read that you had a good time with us at BH Mallorca and found your room and the food to your satisfaction.

Our Twisted Waterpark has been very successful this year! Did you try the Aqualoop? It is the only 360º waterslide in Europe and many guests comapre it to a human rollercoaster!

We're sorry to read that you were not satisfied with the cleaning of your room. Our reception desk or Guest Services are always happy to assist with any problems of this kind you may have throughout your stay.

We hope you will come back and visit us soon.

Guest Services Manager

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Magallufhotell
0,2 km bort
BCM Hotel
Nr 24 av 31 i Magalluf
1 013 omdömen
Visa priser

Besökt BH Mallorca? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om BH Mallorca

Adress: Avinguda Palmeres, 12, 07181 Magalluf, Calvia, Mallorca, Spanien (Tidigare Mallorca Rocks Hotel)
Telefonnummer:
Region: Spanien > Balearerna > Mallorca > Calvia > Magalluf
Bekvämligheter:
Bar/lounge Fitnesscenter med gym/träningsrum Restaurang Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol Flygplatstransport
Typ av hotell:
Rankad som nummer 14 av 31 hotell i Magalluf
Prisklass: 850 kr - 2 728 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — BH Mallorca 4*
Antal rum: 656
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med BH Mallorca. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?