Hotel Samos(Magalluf)
  • Pool
Sotavento Club Apartments(Magalluf)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
Melia.com
  • Precis vid stranden
Melia.com
  • Precis vid stranden
Rabattmeddelande! 29 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 29 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 164 US$/natt.

HM Martinique(Magalluf)
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 130 US$/natt.

TripAdvisor
Omdömet skrevs 9 oktober 2016 från mobil enhet

Bra och fint hotell, fina rum med plats för 5, bra restaurang och allinklusive, vi fick banden redan på förmiddagen trots att vi inte fick rummet förrän på eftermiddagen. Buffen hade olika teman varje kväll vilket ger bra variation. Festhotell så inget för den som bara vill ta lugnt

Bodde här: september 2016, reste med vänner
2  Tack Maria S
Omdömet skrevs 30 september 2016 från mobil enhet

Vi trodde vi skulle vara aningens felplacerad här, men när det inte är högsäsong så passar hotellet alla. Med tre poolområden och två barer fanns det något för alla. Väljer man all inklusive går man inte hungrig eller törstig, fanns alltid något att äta. Upplevde inte heller något störande, visst man hörde ibland folk som kom hem tidigt på morgonen. Enda märkliga var städningen, varannan dag bäddades sängarna och soporna tömdes.

Bodde här: september 2016, reste med vänner
Tack Sofia A
Omdömet skrevs 21 oktober 2015

Rummet var jätte fint och stilrent, städerskan var duktigt och pålitlig vi hade samma hela tiden och hur var dessutom jätte rolig, som sagt väldigt ungdomligt hotell ett stenkast från bargatan och ännu närmare till Magalufs fetaste nattklubb, det ända dåliga var ju alla odrägliga britter men man får ta dem men en nypa salt annars var allting helt fantastiskt

Tips för att välja rum: bra utsikt, centralt, nära matvara affär, trendigt rum,
  • Bodde här: augusti 2015, reste med vänner
Tack Lambeg95
CursachHotels, Guest Relations Manager på BH Mallorca, svarade på det här omdömetSvarade 4 november 2015

Hallå Sebastian,

Tack för era kommentarer.

It's lovely to read that you had such a good time - thank you for your kind comments

We're glad you found our Housekeeping Team proficient - they do a great job of keeping everything clean and tidy.

Prices for summer 2016 are now available. We have lots of new exciting things to offer: our All Inclusive service times will be extended, all suite reservations will include entry to our gigs (June to September) and we have lots of other boarding options avaialble - Half Board, Bed & Breakfast, All Inclusive and Room Only. Hopefully there's something there for everyone!

We hope you'll be back to see us again soon.

Vänliga hälsningar från odrägliga brittiska flickan!!

Kind regards

Omdömet skrevs 1 oktober 2015

Bodde i ett fyrabäddsrum: två enkelsängar i "vardagsrummet" och en dubbelsäng i andra rummet. Bra balkong över ett av poolområdena som vi också såg scenen ifrån fastän vi inte betalat för det. Nära till mataffärer och tog typ 5 minuter att gå till bargatan. Bra med tanke på vad vi betalade för.
Hotellområdet blev någorlunda tyst framåt 3 på natten och klockan 11 drog högtalarna igång.
Maten var bra men mycket friterat, vilket blev tråkigt efter några dagar. Dock hittade vi inte bra mat någonstans i Magaluf.
Roliga rutschbanor!
All-inclusivebaren serverar vodkadrinkar.

Badrummet städades dåligt! Det fanns ingen badrumsfläkt och det blev översvämning men det är det enda jag kan klaga på egentligen.

• Bodde här: juni 2015, reste med vänner
1  Tack Siri S
CursachHotels, Guest Relations Manager på BH Mallorca, svarade på det här omdömetSvarade 9 november 2015

Hallå Siri S,

Tack för era kommentarer.

It makes us happy to read that you had a good time with us at BH Mallorca and found your room and the food to your satisfaction.

Our Twisted Waterpark has been very successful this year! Did you try the Aqualoop? It is the only 360º waterslide in Europe and many guests comapre it to a human rollercoaster!

We're sorry to read that you were not satisfied with the cleaning of your room. Our reception desk or Guest Services are always happy to assist with any problems of this kind you may have throughout your stay.

We hope you will come back and visit us soon.

Kind regards

Omdömet skrevs 21 juni 2015

Vill du ha lugn och ro är detta hotellet inget för dig. Vill du ha fart och fläkt, party och äventyr så är detta hotellet för dig. Housemusiken börjar flöda ur högtalarna redan innan middagstid, det ser ut som att en galen tonåring bestämt hur lägenhetsrummen ska se ut (då syftar jag mest på väggarna) och det adrenalinutsöndrande vattenlandet står redo för äventyr kl 11.00. Redan då står det dansare och "underhåller" på upphöjda burar kring poolerna som är omringade av massvis med solstolar, solsängar och solbäddar, vissa av dem placerade ute i poolen. Det finns tre olika poolområden; ett vid den stora scenen, ett vid vattenlandet, och ett där det finns bar. Solstolar och högtalare överallt. Det finns tillgång till frukost, restaurang, café, bar smoke drinks, vattenpipor och all inclusive. Wi-fi och air condition utan extra kostnad. Två gånger i veckan gästas hotellet av världskända DJ's så som Steve Angello, Krillex, Steve Aoki, Martin Garrix, Alesso och liknande. Det hålls pool partys och hotellet är ansluten till den stora klubben BCM. Har man inte all inclusive behöver man betala för DJ-spelningar, inträde till BCM osv, dock får man rabatt genom att bo på hotellet och man kommer på "informationsmötet" morgonen efter sin incheckning.

Jag personligen bodde på detta hotell med en kompis under 3 nätter och när vi insåg var vi hamnat ångrade vi oss att vi inte bokat en hel vecka på en gång då det kostade alldeles för mycket för oss att förlänga vistelsen i efterhand. Tips: boka genom hotels.com så kommer man undan förvånansvärt billigt i jämförelse med hotellets egna priser, iallafall i vårt fall när vi bokade bara en dag innan incheckning. Vi hade tyvärr inte all inclusive men såg att frukostbuffén var enorm.

Rummet var stort och trendigt, stora häftiga målningar på väggarna, superfräscht badrum och dusch, tillgång till litet kylskåp, tv med engelska kanaler, filtar, garderob, extra bäddsoffor om man är fler i sällskapet och plats att hänga/umgås/förfesta på. Ganska högljutt och lyhört, antingen på grund av festande ungdomar eller musiken som spelas. Detta är dock inget som skadar om man själv ändå är på plats för att festa. Gångavstånd till allt man behöver under en vistelse i Magaluf; mataffärer, butiker med alkohol, restauranger och bargatorna och klubbarna. Rekommenderar baren E4an och beach-klubben Grabbarna grus för alla svenskar. Lite obehagligt att gå hem på natten men det gick bra för oss två 20åriga tjejer, mycket tack vare vår riskmedvetenhet, att vi inte drack för mycket, var uppmärksamma och att det inte var jättefarligt långt att gå hem från bargatorna.

Sammanfattningsvis: ska du till Magaluf för att festa och vill bo på ett flashigt ställe, inte har ont av hög housemusik och gillar sjuka vattenruchkanor, boka BH Mallorca. Boka all inclusive om ni tänkt hänga mycket på själva hotellet. Men om ni endast tänkt sova där och kanske gå på DJ-spelningar, hänga vid poolen hälften< av dagarna så kan det vara mer värt att endast boka övernattning, köpa spelningsbiljetter separat och istället äta egen frukost som man har i kylskåpet och sedan äta resten av måltiderna ute.

Tips för att välja rum: Rum som ej är på marknivå är att föredra
  • Bodde här: juni 2015, reste med vänner
1  Tack MatildaPJohansson
CursachHotels, Guest Relations Manager på BH Mallorca, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2016

Hallå

Tack för era kommentarer.

It was lovely to read such a positive, detailed review of BH Mallorca. You seem to have had an amazing stay with us.

We consider BH Mallorca to be the most innovative hotel for young people coming to Magaluf with the most exciting hotel amenities. A waterpark, Island Beach Club and festival style concert venue, STAGE all within the hotel grounds.
Add to this the amazing, contemporary rooms and you have the perfect holiday!

Did you know that for 2016 all BH Mallorca residents will have free entry to the concerts at STAGE, there will be longer All Inclusive hours and a variety of new board types?

We hope that after such a great time with us last summer that you and your friends will be back again very soon.

Thank you for taking the time to share your opinions.

Vänliga hälsningar