“Restaurang ”
Omdöme om Bondi Beach Magaluf

Bondi Beach Magaluf
Rankad som nr 14 av 95 Restauranger i Magalluf
Omdömet skrevs 12 april 2018 från mobil enhet

En jätte trevlig, fräsch och fin restaurang/bar precis vid stranden. Super god mat, dryck och gästvänlig och kunnig service personal. Kan varmt rekommenderas

Tack Elisabeth S
relaciones p, Director de Relaciones Públicas på Bondi Beach Magaluf, svarade på det här omdömetSvarade 16 april 2018

Dear Elisabeth S,
Thank you for sharing your feedback regarding your visit to our fresh and nice restaurant. We were pleased to read you liked our good food, our drinks and that our staff was always cordial. We appreciate your recommendation and wish you will visit us in a short future.

Regards,
Bondi Beach Magaluf

Omdömet skrevs 29 augusti 2017 från mobil enhet

Besökte denna restaurangen ikväll och vi var ett sällskap på sju personer. Eftersom det började regna bad vi att flytta in i restaurangen innan vi fått någon mat. Efter lite sura miner så fick vi flytta in. Men den nya kyparen var fullständigt urusel och hade inte koll på mycket. Maten blev rätt men ville vi ha mer o dricka så var man tvungen o springa ikapp honom för någon vidvinkel hade han inte. När vi bad om cocktaillistan så glömde han bort den o väntan blev lång......, efter ytterligare jakt på kyparen så lyckades vi beställa våra drinkar vilka var utsökta !! Men vi bad samtidigt om notan.... den kom samtidigt som drinkarna men var fel... debiterat för många drinkar så se upp.... Efter ytterligare kontaktproblem så lyckades vi få en ny nota ihop med sura miner... Det var inte vi som gjort fel!! Mat o dryck mycket bra men servitören med tatuerad vänsterarm ska man se upp med, han borde vara i disken istället!!

Tack werneteg
Omdömet skrevs 15 juli 2017 från mobil enhet

Väldigt fräsch och god mat i härlig miljö. Uppmärksam och närvarande personal, Luis tog väl hand om oss. Underhållande vars det också att se på när "partybåten" la till en ute vid stranden.

Tack MissSJansson
Omdömet skrevs 18 maj 2017 från mobil enhet

Ett helt okej ställe i Magaluf med bra service men maten är verkligen inget speciellt. Absolut inte äcklig, men inget utöver det vanliga. Det finns roligare ställen att besöka absolut.

Tack Terese E
Omdömet skrevs 24 oktober 2016

Här fanns det trevlig personal. Vilket gjorde att vi gick dit flera kvällar. Mycket goda och stora drinkar.

Tack Gittan63

Resenärer som tittade på Bondi Beach Magaluf tittade också på

Palma Nova, Calvia
Magalluf, Calvia

Besökt Bondi Beach Magaluf? Berätta vad du tyckte!