• Pool
Ca'n Reus Hotel(Fornalutx)
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 270 US$/natt.

Ca's Curial(Soller)
Ca'n Abril(Soller)
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 192 US$/natt.

Rabattmeddelande! 29 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 29 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 347 US$/natt.

Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 186 US$/natt.

Hotel Can Verdera(Fornalutx)

Bodde här: november 2015, reste med vänner
Omdömet skrevs 1 april 2015

Bodde här: mars 2015, reste som ett par
Omdömet skrevs 21 september 2017

Tips för att välja rum: De (twee of drie) nieuwere, aangebouwde kamers zijn niet aan te bevelen.
  • Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Omdömet skrevs 15 juli 2016 från mobil enhet