“Magisk pizza!”

Rankad som nr 2 av 13 Restauranger i Fornalutx
Bra för: Affärsmöten, Familjer med barn, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 30 april 2018 från mobil enhet

Oerhört bra pizza! Tunn, krispig botten med välbalanserad mängd ost och andra tillbehör. En av de bästa jag ätit!

Tack Johan M

Omdömet skrevs 14 augusti 2017

När du är sugen på pizza år detta en mycket lämplig restaurang att gå på. Många olika att välja mellan.

1  Tack Bo G
Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Grymt god TUNN pizza. Alla i familjen var nöjda och det är inte lätt att åstadkomma. Trevlig personal.

Tack Joejoejoe2
Omdömet skrevs 16 juni 2016 från mobil enhet

Vilken fantastiskt middag och härlig personlig personal. Inget att klaga på då råvarorna är fantastiska och personalen extremt serviceminded på ett avslappnat sätt.

Tack Camilla S
Omdömet skrevs 10 april 2016

Trevlig personal ( från Galcien) som möter dig vid entrén och förklarar vad som kan erbjudas. Smakar bra och till ett rimligt pris med hänsyn till ortens belägenhet. Pröva pizzorna. Bra husets vin finns att tillgå.

Tack Sture H

Resenärer som tittade på Calzone Pizzeria tittade också på

Fornalutx, Mallorca

Port de Soller, Soller
Fornalutx, Mallorca

Besökt Calzone Pizzeria? Berätta vad du tyckte!