“Fantastisk! ”

Rankad som nr 2 av 33 Restauranger i Deia
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 5 augusti 2018 från mobil enhet

Fantastisk mat och service på denna fina restaurang! Åt en trerättersmeny och utöver det serverades bröd m tilltugg och den godaste gazpacho som jag någonsin ätit. Ett stort plus för det fina och personliga bemötande av personalen och valet av viner av Patricia som också tog upp beställning. Man blir sedd som gäst på detta ställe vilket är unikt! Desserten creme brule var något utöver det vanliga! Här vill jag äta middag varje dag!

Tack Lisa L
Sebastian P, Inhaber på Sebastian, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2018

Hello , thank you for your positiv Feedback. That inspires us to work and creat new dishes . Hope to see you again .

Omdömet skrevs 18 augusti 2016 från mobil enhet

Byn är fantastisk och mycket kretsar kring lyxhotellet La Residencia. Detta ställe verkar vikta in sig på just dess gäster. Prisklassen är därför därefter men lyckligtvis även ambitionsnivån. Vi tog ravioli och lammracks som var goda, däremot var deras efterrätter av blandad karaktär. Banana split-experimentet var inget man minns men å andra sidan var citron-tarten en av de bästa efterrätter vi smakat. Det är inte mycket som fattas för full pott men när 2 av 4 rätter bara är ok så kan man inte ge full pott men en väl värd 4:a samt en rekommendation om man har vägarna förbi.

Tack Batte1
Omdömet skrevs 18 februari 2016

Det absolut bästa stället i Deia ! Vackert och smakfullt på faten !
Utmärkt service och lite lagom elegant !
Boka -det behövs

Tack bertil2016
Omdömet skrevs 24 oktober 2014 från mobil enhet

Charmig resturang med trevlig och alert personal. Förrätt med gambas var superb och huvudrätten 3 sorters fisk var sublim.

Tack bjorntjernstrom
Omdömet skrevs 6 augusti 2013

Detta år bodde vi inte i Deia men i närliggande Soller. Vi tänkte dock på Deia och om den goda maten och den atmosfär som råder på Sebastian, så vi åkte dit för att käka middag och vi blev verkligen inte besvikna denna gång heller. Min 16-åriga son tyckte att det var det bästa vi ätit denna gång på Mallorca och jag är benägen att hålla med. Vid sidan om maten så känns det alltid så välkomnande att besöka denna restaurang och ser fram emot nästa besök!

• Atmosfär
Tack Ensaimada

Resenärer som tittade på Sebastian tittade också på

Besökt Sebastian? Berätta vad du tyckte!