“Utmärkt service och utsikt.”
Omdöme om Es Raco d'es Teix

Es Raco d'es Teix
Rankad som nr 3 av 33 Restauranger i Deia
Bra för: Romantiska möten, Affärsmöten, Lokal mat, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 23 augusti 2018 från mobil enhet

Underbar utsikt. Underbar personal och service och priset var inte alls farligt. Väldigt prisvärt för att vara michelinkrog.

Underbart närområde. Parkering finns för besökare

Jag åker garanterat dit nästa gång jag kommer till mallis.

Jag ger samma betyg som michelin. Maten är värd resan.

Vägarna kräver däremot en erfaren förare. Små vägar i bergen med mycket trafik. Inget för den som precis tagit körkort. Men det finns räcken. Så det finns inga obehagliga stup längs vägen och den är tillräckligt bred för mötande.

Tack Victor L

Omdömet skrevs 20 juli 2017

Menyn från den första amuse bouchen till osten - var super.
Allt på tallriken hade ett syfte. Otroligt bra viner och grymt duktig Italiensk sommelier som var både kunnig och lyhörd. Vacker terrass med lite hemma-hos känsla.
Kommer gärna tillbaka.

Tack GothenburgManager
Omdömet skrevs 28 augusti 2016

Restaurangen hade inte öppet första dagen vi var dit, så vi fick ringa några dagar för att tillslut faktiskt få tag på restaurangen.
Vi körde en avsmakningsmeny, mycket bra mat. Fantastisk utsikt och okej service.

Restaurangen har en michelline stjärna.

Tack Jennifer A
Omdömet skrevs 13 juli 2016 från mobil enhet

Varning för detta ställe, tog paella med skaldjur. Fick en tallrik med ris, en räka och några musslor. För 20 euro.
Helt enkelt uselt.

2  Tack Magdalena S
Omdömet skrevs 25 mars 2016

En underbart trevlig restaurang , med stjärnmat men ändå en ledig o avslappnad stämning. Tjänstvillig, glad o kunnig personal! Inget var omöjligt. Allt smakade mycket gott, goda välanpassade viner. Sammantaget nog den bästa stjärnrestauranger vi har varit på - och vi har varit på många.

1  Tack 55mia

Resenärer som tittade på Es Raco d'es Teix tittade också på

Besökt Es Raco d'es Teix? Berätta vad du tyckte!