Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 5 augusti 2019 från mobil enhet

Hotellet är fint och rent och personalen är vänlig. Hotellet ligger ca 300 m från stranden. Poolerna är fina, men små och det är svårt att hitta en plats i solstolarna. Rummen på bottenvåningarna har ingen utsikt alls och störs rejält av trafik och restaurang. Alma beach i Can Pastilla ligger alldeles intill Palmas flygplats. I högsäsong lyfter det ca 15-20 plan i minuten. Ljudet är mycket störande och avgångar sker från 4 till 24.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Tina H
Omdömet skrevs 31 juli 2019 från mobil enhet

När vi kom till hotellet så fick vi direkt bli uppgraderad till ett bättre rum. Från vanlig balkong till större med solstolar och grym utsikt utan att vi sa något. Personalen var mycket trevlig och hjälpsam. Frukosten var riktigt bra. Hade det där lilla extra. Kul att Prosecco ingick. Vi tog bussen till Palma det flesta kvällar men en kväll gick vi på strandpromenaden på Can Pastilla och det var väldigt mysigt och livat!

Ett stort minus var hissen!!! Det tar evigheter för den att komma. Fick ta trappor flera gånger och jag bodde på våning 6 så det var jobbigt.

Poolområdet högst upp är otroligt vackert och här spenderades mycket tid. Men oftast fanns det inte plats om man inte kommer väldigt tidigt på morgonen. Litet område med få solstolar.

Poolen längst ner hade skugga nästan hela dagen så där var vi inte.

Sen hade det varit ännu bättre med ett litet gym på hotellet.

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack L4989FBjulia_
Omdömet skrevs 2 oktober 2018

Hotellets läge är utmärkt nära till flygplatsen, staden Palma och stranden. God frukostbuffé och utbudet är varierat. Rummen är små men har allt som man behöver. Vi hade balkong och det hade nog känts trångt om vi inte hade haft det. Bra sängar och kuddar. Takterassen bjuder på en magnifik utsikt, bra pool. Inte många platser men vi fick alltid plats.

Datum för vistelsen: september 2018
1  Tack Anita W
Omdömet skrevs 7 september 2018 från mobil enhet

Vi fick först ett mycket litet rum utan balkong...bytte upp oss fick ett toppen rum med strålande utsikt över havet och solstolar på balkongen. Fina välstädade rum.
Super trevlig personal i allt från städ till reception. Vi hade frukost och middag inkluderat. Stor frukostbuffé innehöll det mesta man kan önska. Kvällsbuffen hade olika teman varje kväll men blev som de flesta bufféer lite same same. Glöm inte besöka takterrassen för ett dopp i takpoolen eller bara slappa och ta en drink och se alla flygplanen starta eller landa.
Hotellets läge nära stranden och den långa strandpromenaden. Vi var helt nöjda med hotellet men hissen var ett kapitel för sig...ganska lång lång väntetid om du orkar ta trapporna.....

Datum för vistelsen: september 2018
Tack Stefann1_12
Omdömet skrevs 30 augusti 2018 från mobil enhet

Ett väldigt mysigt, modernt och fräscht hotell för främst vuxna eller ungdomar som tycker om stillheten. Nära till allt man kan önska sig, såsom restauranger, centrum, shopping, souvenirbutiker och självfallet beachen. Mycket prisvärt hotell! Personalen är också väldigt trevliga och hjälpsamma om man har några frågor. Reception öppen 24h!

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack annfridas