Tripadvisor

tors 2/4
20:00
Rankad som nr 6 av 93 Restauranger i Can Pastilla
Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

God mat och mysigt litet ställe med trevlig personal som ligger på en lugn tvärgata! Deras tapas var väldigt god!

Datum för besöket: juli 2018
Tack susanne v

Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Vi har en dålig upplevelse av denna restaurang. Entrecoten var väldigt seg och serverades rå när vi hade beställt stekyta medium. När vi påpekade detta tog personalen tillbaka rätten, stekte på den några minuter till och serverade samma biff, fortfarande lika seg. Personalen var trevlig men kändes väldigt yra då de glömde skicka ut all dricka samtidigt. En person i sällskapet fick en huvudrätt i storlek med en förrätt. Råbiffen var god men det serverades köpta torra kex till. När vi påpekade vissa av dessa problemen fick vi till svar att de har ett för litet kök för så stor servering.

Datum för besöket: juli 2018
Tack 210fridab
Omdömet skrevs 13 juni 2018 från mobil enhet

Förvånansvärt bra och gott. Trevlig personal, snyggt presenterade små rätter till humana priser. Ett ställe att besöka igen. Tempura-scampi var väldigt gott.

Datum för besöket: juni 2018
Tack Anna_LenaH_12
Omdömet skrevs 11 maj 2018 från mobil enhet

Fantastiskt gott och välkomponerat
Känns att det är genomtänkt allt från mat,porslin & personal!!
Ett måste om man vill vara säker på att få kanon käk och gott att dricka till!
Helt enkelt toppbetyg till denna fantastiska restaurang

Datum för besöket: maj 2018
Tack Matte7006
Omdömet skrevs 31 oktober 2017 från mobil enhet

När orten stänger ner för vintern har ännu Fins Tapas öppet och serverar god och vällagad mat till vettiga priser.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack wmgolin98

Resenärer som tittade på Fins Tapas & Cocktails tittade också på

Can Pastilla, Mallorca
El Arenal, Mallorca

Besökt Fins Tapas & Cocktails? Berätta vad du tyckte!