“bra med härlig personal”
Omdöme om Tomy Burguer

Tomy Burguer
Rankad som nr 3 av 90 Restauranger i Can Pastilla
Kök: Pizza, Spanskt
Område: Can Pastilla
Område: Can Pastilla
Omdömet skrevs 14 juni 2017 från mobil enhet

god lunch och trevlig personal. Nära stranden. vi åt sandwich, pasta och pizza och ingenting fanns att klaga på, prisvärd lunch.

Datum för besöket: juni 2017
Tack jakobo541

Omdömet skrevs 9 maj 2017

Bra service och god lunch, det passade oss bra att slinka in hos Tomy Burguer på väg in till vårt hotell från långpromenaden eller badet m m. Vi rekommenderar detta ställe.

Datum för besöket: april 2017
Tack Agneta D
Omdömet skrevs 13 mars 2017 från mobil enhet

Bra lunch ställe. Välgjorda rätter med smak. Riktigt bra burgare och pizzan var fantastisk. Trevlig och uppmärksam personal.

Datum för besöket: mars 2017
Tack b_rjem2017
Omdömet skrevs 23 oktober 2016

Den här restaurangen har höga betyg på Tripadvisor men hamburgerrestauranger är inte vår grej trodde vi. Vi tänkte ändå att vi skulle prova. Vi åt där tre gånger och allt vara jättegott. Eftersom vi inte var så förtjusta i pommes frites fick vi sallad och mycket lök i stället. Ovanligt gott bröd till hamburgaren. Jag åt crepes med sobrasada korv, mycket gott. Mycket mört kött i kött på spett. Kan rekommendera pizzorna. Tomy som verkade äga stället var en trevlig servitör.

Datum för besöket: oktober 2016
1  Tack Anders_Andersson
Omdömet skrevs 19 maj 2016 från mobil enhet

Typiskt turistställe längst med strandpromenaden där det finns bilder på mat på alla väggar, menyer på alla möjliga språk och servitören pratade svenska med oss. Barnvänliga menyer med varm korv, hamburgare och pizza. Ölen var fryst. Men sangrian var god. Medelhavspizzan är att rekommendera.

Datum för besöket: maj 2016
Tack Bloodiimary

Resenärer som tittade på Tomy Burguer tittade också på

Can Pastilla, Mallorca

Playa de Palma, Mallorca

Besökt Tomy Burguer? Berätta vad du tyckte!