2 personer tittar på det här hotellet
petertenghamn
Hörby, Sverige

Mycket prisvärt hotell i Can Pastilla

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 5 okt. 2023
Rent och fint hotell med en lugn atmosfär. Mycket bra frukost. Det enda man skulle kunna klaga på är att vissa rum är på gränsen till för små då man inte kan möta sin rumskamrat vid fotändan. Även att wifin var lite undermålig i det rummet vi bodde på. Men gick man ut i korridoren kunde tidningen laddas ner.
Datum för vistelsen: september 2023
Resetyp: Reste som ett par
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
2 224 kr
    2 944 kr
1.2 km från BQ Amfora Beach Hotel
Visa fler hotell i Can Pastilla
Omdömet skrevs 29 september 2019 från mobil enhet

I Can Pastilla är det fortfarande en lugn och trevlig atmosfär jämfört med bara en två kilometer bort. Härliga stränder och många trevliga stränder i närheten av det fina BQ Amfora Beach Hotel. Det ligger inte som man kan tro direkt på stranden men det gör absolut ingenting. På någon minut är man på plats och hyr man cykel är utbudet ännu större. Bra frukost och totalt sett ett mycket bra hotell.

1  Tack Peter T
Omdömet skrevs 28 september 2019 från mobil enhet

Andra gången på Bq Amfora. Lika rent o
Fräscht som förra gången. Jättetrevlig personal! Bra frukost, som andra redan skrivit om.

Detaljer som vi uppskattar: man kan låna parasoll till stranden o lämna dem man köpt till andra att använda. Bokhylla för böcker att lämna o låna. Bra initiativ! Musikunderhållning flera kvällar i veckan. Jättebra lunch o snackbar vid poolen med rejäla portioner fräsch mat!
Dusch o toa bredvid frukostmatsal o bagagerum som man kan använda när man checkat ut men har tid kvar till flyget- då kan man bada eller vara på stranden sista timmarna. Bagagevåg.
Toppen toppen hotell!!

2  Tack anneligsson
Omdömet skrevs 23 september 2019

Mycket bra incheckning med bemötandet. Hissen upp till rummet var liten och ganska seg. Rummet var rent och fräscht, skjutdörr till toaletten som inte gick att stänga helt samt att toalettens vägg till sovrummet var frostat glas. Blandaren i duschen var skräp, pendlade mellan varmt och kallt så man nästan blev galen. Att man var tvungen att betala per dygn för att använda det lilla kassaskrinet i rummet känns väldigt snålt! Bra frukost. Två kvarter ifrån hotellet finns busstop som tar en ända in till centrum (nr.15) eller till flygplatsen (nr.21). Köp biljett i automat eller kontant på bussen. 1.5€/person till centrum och 5€/person till flygplatsen. Hade hotellet varit lite billigare så hade jag helt klart bott här igen.

Rumstips: Bättre strand längre bort från centrum
Tack Mårt I
Omdömet skrevs 15 oktober 2018 från mobil enhet

Bra och lugnt läge nära flygplats och busshållplats. Bra städat både rum och offentliga utrymmen. Mycket god frukostbuffé. Jag fyllde år under min vistelse på Mallorca. Överaskades med en cava på kylning i rummet när vi kom tillbaka efter dagens utflykt. Muchas Gracias. Vi återvänder säkert till BQ Amfora nästa år. Hasta próximo año.

Datum för vistelsen: oktober 2018
1  Tack 21helenaw
Omdömet skrevs 3 oktober 2018 från mobil enhet

Ett mycket trevligt bemötande i ett lugnt och skönt hotell. Nära flygplatsen och stranden. Även en mycket fin cykelväg in till Palma. Bra frukost och rummen tillräckliga med bra sängar. Rent och fint. Vi behöver i alla fall inte mer.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack Peter T