Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com163 US$
Priceline163 US$
Travelocity163 US$
Tripadvisor163 US$
Lol.travel220 US$
Omdömet skrevs 23 september 2019

Mycket bra incheckning med bemötandet. Hissen upp till rummet var liten och ganska seg. Rummet var rent och fräscht, skjutdörr till toaletten som inte gick att stänga helt samt att toalettens vägg till sovrummet var frostat glas. Blandaren i duschen var skräp, pendlade mellan varmt och kallt så man nästan blev galen. Att man var tvungen att betala per dygn för att använda det lilla kassaskrinet i rummet känns väldigt snålt! Bra frukost. Två kvarter ifrån hotellet finns busstop som tar en ända in till centrum (nr.15) eller till flygplatsen (nr.21). Köp biljett i automat eller kontant på bussen. 1.5€/person till centrum och 5€/person till flygplatsen. Hade hotellet varit lite billigare så hade jag helt klart bott här igen.

Rumstips: Bättre strand längre bort från centrum
Datum för vistelsen: september 2019
Tack m_rti2015
Omdömet skrevs 15 oktober 2018 från mobil enhet

Bra och lugnt läge nära flygplats och busshållplats. Bra städat både rum och offentliga utrymmen. Mycket god frukostbuffé. Jag fyllde år under min vistelse på Mallorca. Överaskades med en cava på kylning i rummet när vi kom tillbaka efter dagens utflykt. Muchas Gracias. Vi återvänder säkert till BQ Amfora nästa år. Hasta próximo año.

Datum för vistelsen: oktober 2018
2  Tack 21helenaw
Omdömet skrevs 3 oktober 2018 från mobil enhet

Ett mycket trevligt bemötande i ett lugnt och skönt hotell. Nära flygplatsen och stranden. Även en mycket fin cykelväg in till Palma. Bra frukost och rummen tillräckliga med bra sängar. Rent och fint. Vi behöver i alla fall inte mer.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack Peter T
Omdömet skrevs 21 september 2018 från mobil enhet

Fräscha men ganska små rum. Bra frukost med mycket att välja på. Omelett, pannkaka, stekt ägg görs medan du väntar. Ett par minuters promenad till en mysig och trevlig strand. Nära busstation för färd till Palma eller flygplatsen. Trevlig personal, bra service och städning. En flaska cava på kylning från hotellet på min födelsedag var väldigt trevligt

Datum för vistelsen: september 2018
Tack 578carinab
Omdömet skrevs 9 juni 2018 från mobil enhet

Bra läge en sten kast till stranden och nära busshållplatsen. Väl städade rum och allmänna utrymme. En avkopplande pool och God mat i restaurangen för pengarna. Frukost är bara unik! Vi var mer än nöjda.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack madveicollazos