2 701 kr
Bli belönad med One Key
Håkan O

Utmärkt i Can Pastilla

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 18 maj 2023från mobil enhet
Rekommenderar detta boende, man brukar hitta något negativt eller förbättring till hotellets management men har denna gång bara positiva känslor efter en veckas vistelse. Hotellet är nyrenoverat och fräsch rakt igenom. Frukosten och övrig meny är av toppklass. Personalen är verkligen alerta och ser om din vistelse utmärkt. Gillar området som är relativt lugnt men samtidigt nära till Palma om man vill ha lite storstad på köpet. Resesällskap med nyopererad som uppskattade den stora handikapptoaletten med dusch som fanns tillgänglig
Mvh H. Olsson
Datum för vistelsen: maj 2023
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
    1 165 kr
    806 kr
0.5 km från BQ Aguamarina Boutique Hotel
Visa fler hotell i Can Pastilla
Omdömet skrevs 4 augusti 2022 från mobil enhet

Jag och min man kom till hotellet mitt i natten då vårt plan till Sverige var inställt.

Ett mysigt hotell, rent och snyggt med fina rum, skön säng, ett stort badrum och balkong med utsikt mot gatan och havet.

Fin takterass med servering, pool och vacker utsikt.
Servicen och personalens bemötande var fantastiskt bra, och vilken fin frukost.

Återkommer gärna hit.

Datum för vistelsen: augusti 2022
1  Tack Ragnhild L
Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Wow! Trodde aldrig jag kunde bli såhär nöjd med val av hotell! För det första var hela hotellet superfint, från lobbyn till rummet och takpoolen. För det andra så är personalen så himla trevlig och tillmötesgående med allt, ypperlig service. Frukosten var också helt suverän med fräscha val och kock som tillagade omelett osv på beställning!
Helt enkelt så var allting 10/10 och jag kan varmt rekommendera detta hotell!

Datum för vistelsen: juni 2021
2  Tack JohannaO446
Omdömet skrevs 26 september 2019 från mobil enhet

Drömvistelse, kan vår vistelse på BQ sammanfattas som. Vi reste söndag-torsdag och redan när vi anlände på söndag morgon möttes vi av professionalism och servicetänk.

Rummet
Vi bodde i rum 105 med balkong delvis mot havet. Fräscha, moderna rum och badrum med delvis från tvättstället avskild toalett och stor dusch.

Sängen var stor och bekväm. AC:n fungerade utmärkt och städservicen klockrent.

Hotellet har pool på takvåningen (vån 5). En terass med poolbar och ett nedre soldäck med fantastisk utsikt. Poolbaren serverar lättare rätter och där kan pizzan rekommenderas. Vi beställde pasta och club sandwich en dag som var lite tråkiga men detta åtgärdades omgående och med finess.

Frukostrestaurangen på entréplan var strålande. Gott och rikligt utbud utan att vara överdådigt. Servicen är ypperlig och personalen är vänlig och inkännande.

Vid entrén finns en bar där vi blev varmt mottagna och där vi också fick tips på både aktiviteter och matställen.

En enda smolk i bägaren var gymmet som var lite litet (2-3 maskiner och en bänk) men det var heller inget jag förväntat mig mer av.

Tänk på att Mallorca tar ut ”turistskatt” som tillkommer med en fast summa per hotellnatt. Det kom som en överraskning för oss vid utcheckning. I övrigt top notch. Återvänder gärna, rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: september 2019
1  Tack JosefR231
Omdömet skrevs 7 juli 2019 från mobil enhet

Kan starkt rekommendera detta hotell!
Super fräscha rum som städas varje dag, fantastisk frukost, takterassen får en 10 poäng.
Bra läge med massor av restauranger, caféer och andra olika nöjen. Stranden var precis över gatan. Bra mat samt drinkar på hotellet.
Personalen var super super trevliga och hjälpsamma! Kommer definitivt tillbaka nästa sommar. Längtar redan tillbaka!
Tveka inte på boka detta hotell, prisvärt och bekvämt.

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack ma26669
Omdömet skrevs 3 maj 2019 från mobil enhet

Grymt trevligt hotell. Trevlig rum som städas noggrant varje dag. Mycket bra frukost. Kanon trevlig takterrass, kan dock bli ont om platser soliga dagar. Trevlig och hjälpsam personal. Läget vid stranden är perfekt. 12 km till Palma så det blir lite extra pengar på färderna in till stan.
Vi kommer garanterat tillbaka

Datum för vistelsen: maj 2019