8 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 22-07-15
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 22-07-16
Agoda.com
Kostnadsfri avbokning till den 22-07-16
Priceline113 US$
Travelocity125 US$
Omdömet skrevs 10 juni 2018 från mobil enhet

Hotellet ligger 5 min från Palma flygplats om du tar en taxi! Vi hade rummet mot poolen och rummet godkänt lite slitigt men ändock bra! Det vi saknade var ett kylskåp och vattenkokare som man kunde hyra om man ville. Maten frukost helt perfekt ingick impriset. Middagsbufféer kunde man köpa till i receptionen prisvärt!

Datum för vistelsen: maj 2018
1  Tack 395torbj_rnl
Omdömet skrevs 23 maj 2017 från mobil enhet

Helt godkänt hotell, nära flygplatsen 5 min med taxi. Frukost bra, middagsbuffé inget att klaga p heller. Något slitet hotell saknade kylskåp på rummet i övrigt bra städning varje dag! Bra pris! 5 min promenad till havet!

Datum för vistelsen: maj 2017
1  Tack 395torbj_rnl
Omdömet skrevs 9 april 2017 från mobil enhet

Bra hotel som ligger ca 5-10min från flygplatsen. 15€ kostar taxi. Tar ca 5 min att gå till stranden. Om möjligt välj rum mot poolen. Vi hade ut mot vägen och det var väldigt hög trafik på morgonen. Annars bra rum som städades varje dag och jätte sköna sängar. Vi valde halvpension och det var toppen! Frukostbuffén hade allt man önska vad en frukost ska ha. (Saknade dock våfflor ;)) Middagen var buffé med allt möjligt gott att välja på. Ett minus för att man inte fick vatten till maten utan var tvungen att köpa all dryck :(.
Poolen ligger väldigt bra i lä blåsiga dagar och har mycket sol.
Någon sorts tvättlina för blöta handdukar och badkläder saknande jag, var dåligt med hängare på toaletten. Ta med hårtork!

Datum för vistelsen: april 2017
Tack Travelfrozz
Omdömet skrevs 1 november 2016

Hotellet ligger mitt i Can Pastilla endast några minuter från flygplatsen.
Det är inte långt till stranden och lokalbussen stannar utanför.
Hotellet har även en pool och barservering.
Vi hade halvpension och maten var mycket bra, både smak- och urvalsmässigt.
personalen var väldigt trevlig och hjälpsam.
I övrigt har hotellet behov av en ansiktslyftning, börjar bli lite slitet.
Tänk på att flygtrafiken hörs under dagarna speciellt när de landar från havet.

Rumstips: Ta rum mot poolen
Datum för vistelsen: oktober 2016
1  Tack Klaus_peterL_12
Omdömet skrevs 29 maj 2016 från mobil enhet

Jag och min dotter bodde här 1 vecka och var nöjda! Trevligt bemötande och med mat som inte var att klaga på :-) ett medelklasshotell som har ett perfekt läge mellan flygplatsen och härliga bad. Bra städ dessutom!

Datum för vistelsen: juli 2015
Tack Zuzannah L