FindHotel
Travelocity
Orbitz.com

Personalen är otrevliga och gör allt för att förstöra semestern. I poolen får man endast simma, låg helt lugnt på min badmadrass det var nästan ingen i poolen och jag störde ingen annan ändå så blir jag tillsagd att jag inte få använda min badmadrass. Så dåligt när det är 30 graders värme. Kommer definitivt inte åka tillbaka till detta hotell!!

Tack michellenA1112HZ

Vi bodde på Sunprime Waterfront hotell Mallorca.

Enligt Ving är det 4+ stjärnig hotell men vi skulle säga max 3+. Vi har bott på närmare 10+ hoteller senaste 2 åren pga jobb och annat så vi vet vad 4 och 5 stjärnor betyder.

Vi hade all-inklusive under 1 vecka!

+ Restaurangen (Frukost, Lunch och Middag + efterrätten).
+ Servicen av personalen.
+ Rummen var fint städad varje morgon när vi åt frukost.
+ Air konditionen i rummet funkade bra.

- Väldigt liten gemensamt ute pool.
- Bartenders hade inte så stor kompetens när dom kom till drinkar.
- Glass baren är ingen glass bar utan en frys med 5 olika glass sorter.
- Området där hotellet ligger kryllade det av ficktjuvar och stökiga turister.

Vi ger Sunprime Waterfront 3+ stjärnor!

(FCB).

Tack onurkB4496CU
Jens Hemmingsen, Guest Services / Front Office på Sunprime Waterfront, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej onurkB4496CU

Tack för att du tog dig tid att skriva dina kommentarer till oss. Vi använder dina kommentarer för framtida förbättringar.

Och naturligtvis är vi glada för dina + kommentarer om vår mat, städning och vår serviceminded personal.

God sommar.

Vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Ett hotell som har många skandinaviska gäster. Rummen är bra och vi hade ett rum på våning 5 med tillgång till poolen på taket. Det kan rekommenderas eftersom det är lugnare än det större poolområdet. På rummen finns dock inget extra i badrummet, bara en kombinerad schampoo/duschcreme. Det finns en vattenkokare men inget the eller kaffe. Kylskåp finns, vilket är ett plus. Handdukar och sängkläder byts efter önskemål. Vi kunde varje morgon se att det städades ordentligt vid båda poolerna. Frukosten var mycket bra med möjlighet att äta utomhus. Vi åt inget annat än frukost på hotellet. Personalen var väldigt trevlig och hjälpsam. Sammantaget är vi väldigt nöjda med vår vistelse.

Rumstips: Boka ett rum med tillgång till takpoolen. Det var värt den extra kostnaden.
Tack Gunilla Å
Jens Hemmingsen, Guest Services / Front Office på Sunprime Waterfront, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2021

Hej Gunilla

Tack så mycket för den 4 -stjärniga du har gett oss. Och tack för att du tog dig tid att skriva dine kommentarer.
Vi är mycket glada att du har haft en bra vistelse hos oss.

Vi hoppas att vi ses snart igen här på Waterfront.

Ha en fortsatt bra sommar.

Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Hotellet var fint med trevlig personal, problemet dock var att personalen var inkompetent. Trots att de var väldigt trevliga kunde ingen sitt jobb. Många kunde inte engelska så blev flera missförstånd. Under vistelsen hade vi all inclusive men var tvungna att betala för saker vi skulle fått gratis och kunde inte få tillbaka några pengar när vi ifrågasatte. Maten var inte bra alls och det fanns inte tillräckligt med solstolar vid poolen så var tvungna att ligga på en handduk bredvid. Fick inte heller nya handdukar på hela vistelsen heller inte renbäddat en enda gång. Förväntade mig en lyxig känsla på hotellet med upplevde inte det alls. Det uppehåller absolut inte standarden för ett 4,5 stjärnigt hotell.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack 387toves

Vi beklagar att hotellet inte levde upp till dina förväntningar.

Men vi tar emot din feedback och använder den för framtida förbättringar och utbildning av vår personal.

Fortfarande bra och solig sommar.

Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

Vi fick oss rekommenderat detta Hotel av vänner som alltid bor här.
Hade läst om flygen och att det var lyhört.
Detta stämmer tyvärr…
Flygen blir så småningom inte lika högljudda (man vänjer sig)
Att det är lyhört är nästan värre, man hör när grannarna älskar eller ibland bråkar.
Vi hade valt rum 438 då jag läst om på TripAdvisor att detta varit ok, o det var ok. Städningen är perfekt! Och rent o bra varje dag!
Sängarna ok, o alltid fräscht bäddade.
Handdukar mm byttes så ofta vi ville o det är oxå bra.
Poolen var härlig efter en varm dag, o närheten till havet är perfekt. Bara en trappa ner.
Personalen är väldigt bra o tillmötesgående o vill att man ska känna sig som hemma , då man kommer hem på kvällen efter en dag i ex Palma säger dem ” välkommen hem” o det är trevligt.
Att använda mask överallt vänjer man sig vid o inget problem .
Att ta sig in till Palma m buss är oxå enkelt o lån av bil från hotellet är oxå bra.
Vi trivdes bra
Negativt är alla hundar i grannskapet som jämt skäller o att gästerna på hotellet inte respekterar rökförbudet på balkongerna.

Datum för vistelsen: juni 2021
2  Tack Spellevink2014
Jens Hemmingsen, Guest Services / Front Office på Sunprime Waterfront, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2021

Hej Spellevink

Tack så mycket för dina 4 stjärnor och kommentarer.
När det gäller rökning - vi måste försöka förändra hur våra gäster informeras där detta bara är tillåtet.

Fortsatt bra sommar.
Hoppas vi ses snart igen.

Sunprime Waterfront.