Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

Vi fick oss rekommenderat detta Hotel av vänner som alltid bor här.
Hade läst om flygen och att det var lyhört.
Detta stämmer tyvärr…
Flygen blir så småningom inte lika högljudda (man vänjer sig)
Att det är lyhört är nästan värre, man hör när grannarna älskar eller ibland bråkar.
Vi hade valt rum 438 då jag läst om på TripAdvisor att detta varit ok, o det var ok. Städningen är perfekt! Och rent o bra varje dag!
Sängarna ok, o alltid fräscht bäddade.
Handdukar mm byttes så ofta vi ville o det är oxå bra.
Poolen var härlig efter en varm dag, o närheten till havet är perfekt. Bara en trappa ner.
Personalen är väldigt bra o tillmötesgående o vill att man ska känna sig som hemma , då man kommer hem på kvällen efter en dag i ex Palma säger dem ” välkommen hem” o det är trevligt.
Att använda mask överallt vänjer man sig vid o inget problem .
Att ta sig in till Palma m buss är oxå enkelt o lån av bil från hotellet är oxå bra.
Vi trivdes bra
Negativt är alla hundar i grannskapet som jämt skäller o att gästerna på hotellet inte respekterar rökförbudet på balkongerna.

2  Tack Spellevink2014
Jens Hemmingsen, Guest Services / Front Office på Sunprime Waterfront, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2021

Hej Spellevink

Tack så mycket för dina 4 stjärnor och kommentarer.
När det gäller rökning - vi måste försöka förändra hur våra gäster informeras där detta bara är tillåtet.

Fortsatt bra sommar.
Hoppas vi ses snart igen.

vänliga hälsningar
Sunprime Waterfront.

Omdömet skrevs 20 juli 2021 från mobil enhet

Helt ok hotell men oj vad det bliva t dyrt i Spanien. Många kommer säkert att se sig om efter andra alternativ. För att ni inte känna er rånade varje kväll på mycket medioker mat så välj någon form av pension på hotellet. Det restaurangerna serverar är inte värt det de kostar.

Rumstips: Köp pension på hotellet då maten är tyvärr inte värd vad det kostar. Köper du enstaka måltider på Vinghotellet blir det oxå himla dyrt.
Tack PalleQuling
Jens Hemmingsen, Guest Services / Front Office på Sunprime Waterfront, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2021

Tack så mycket för dina 4 stjärnor. Vi är mycket glada över det.
Men vi har inte helt förstått av din feedback om det är priset i vår restaurang eller om det är restaurangerna i området som du tyckte var dyrt?

Vänliga Hälsningar

Suprime Waterfront

Omdömet skrevs 19 juli 2021 från mobil enhet

Vi är mycket nöjda med vistelsen på hotellet. Det ligger lite för nära flygplatsen som kan kännas störande men här finns även närhet till stranden och fin poolområde . Rummen och Sängar är stora och sköna.
Vi kände oss mycket välkomna varje morgon av restaurangens personal ( särskilt Monika) som serverade god och frukost .
Kar hjärtligt rekommenderas
Anna&Bengt

Tack annatW344OG

Hej Anna & Bengt

Tack för dina 5 stjärnor och fina kommentarer.
Monika var riktigt nöjd med din kommentar. Så tack så mycket för det.
Vi hoppas att vi ses snart igen.

vänliga hälsningar
Sunprime Waterfront

Omdömet skrevs 11 juli 2021

Vi kan tyvärr inte rekommendera detta charmlösa ställe. Har aldrig bott på ett sådant färglöst hotell som detta. Ett designmässigt fiasko. Kändes som ett sjukhus. Inget prydnadsföremål någonstans, inga fräcka detaljer, inga fina växter. På rummet var allt kliniskt vitt och trist. Inte en tavla, ingen kudde - ingenting. På utsidan flagnar fasaden på sina ställen.
Restaurangen där alla måltider intogs liknade en tråkig personalmatsal eller bamba. Stackars dem som hade all inclusive. Vi hade bara bokat frukost, som var faktiskt riktigt bra. Ett stort urval, utplacerad på flera olika bufféer. Stort plus för detta.
Sviten var rymligt, men totalt färglöst och hade en alldeles för liten garderob. Fogarna i badrummet har sett bättre tider.... Inga tissues, inga andra toalettartiklar än tvål erbjöds.
Poolområdet var stort och väl planerat och kändes rent. Gott om solstolar och parasoller. Synd bara att man inte satsar på fina planteringar. Även kaktusarna var helt färglösa och en massa ogräs växte däremellan - det å andra sidan gav en liten grön färgklick.
Även om vi viste att flygplatsen ligger nära och att störande ljud förekommer blev vi lite förskräckta över det öronbedövande dån man möts av när man ligger vid poolen eller sitter på balkongen. Plan kommer och går var tredje minut, bara några meter från hotellet.
Nära hotellet finns en del matställen som är rätt ok.

Rumstips: Junior sviten 219 har ett rymligt hörnläge utan insyn och med fri sikt mot havet.
Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Marion K

Hej Marion

Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva till oss med dina kommentarer. Vi är viktiga för oss för att kunna förbättra vårt hotell i framtiden.
Vi beklagar att hotellet inte levde upp till dina förväntningar.

Vi är trots allt glada att du var nöjd med vårt poolområde och tyckte att vår svit var rymlig.

Ha en fortsatt bra sommar.
Hoppas vi kan välkomna dig tillbaka till Sunprime Waterfront en annan gång.

Vänliga hälsningar

Sunprime Waterfront

Omdömet skrevs 11 juni 2021 från mobil enhet

Bodde i ett litet dubbelrum med liten balkong och begränsad havsutsikt. Var toppen pool och havsutsikt! Platsen räckte gott och väl för 2 personer. Finns ordentligt med garderober att hänga in sina medhavda grejer i.

Litet kylskåp finns för kylning av drycker/mat.

Bra städning, både i rummet och i de allmänna områdena.

Vi hade förbeställd frukost, som var bra och fanns mycket att välja på. Dock följer många gäster inte pilar i golvet pga Covid-19 restriktioner. Men det är inte hotellet fel! De har märkt ut och satt ut handsprit.

Nära till centrum, mataffärer och en helt okej liten strand nedanför.

Rumstips: Svårt att få parkering för sin hyrbil. Fick parkera långt bort på en gata. Undvika 08.30-09.00 i frukostmatsalen. Mycket folk då.
Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack sarulven
Jens Hemmingsen, Guest Services / Front Office på Sunprime Waterfront, svarade på det här omdömetSvarade 2 juli 2021

Tack för din feedback.
Riktigt bra sommar