Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
FindHotel
Travelocity
Omdömet skrevs 11 juli 2021

Vi kan tyvärr inte rekommendera detta charmlösa ställe. Har aldrig bott på ett sådant färglöst hotell som detta. Ett designmässigt fiasko. Kändes som ett sjukhus. Inget prydnadsföremål någonstans, inga fräcka detaljer, inga fina växter. På rummet var allt kliniskt vitt och trist. Inte en tavla, ingen kudde - ingenting. På utsidan flagnar fasaden på sina ställen.
Restaurangen där alla måltider intogs liknade en tråkig personalmatsal eller bamba. Stackars dem som hade all inclusive. Vi hade bara bokat frukost, som var faktiskt riktigt bra. Ett stort urval, utplacerad på flera olika bufféer. Stort plus för detta.
Sviten var rymligt, men totalt färglöst och hade en alldeles för liten garderob. Fogarna i badrummet har sett bättre tider.... Inga tissues, inga andra toalettartiklar än tvål erbjöds.
Poolområdet var stort och väl planerat och kändes rent. Gott om solstolar och parasoller. Synd bara att man inte satsar på fina planteringar. Även kaktusarna var helt färglösa och en massa ogräs växte däremellan - det å andra sidan gav en liten grön färgklick.
Även om vi viste att flygplatsen ligger nära och att störande ljud förekommer blev vi lite förskräckta över det öronbedövande dån man möts av när man ligger vid poolen eller sitter på balkongen. Plan kommer och går var tredje minut, bara några meter från hotellet.
Nära hotellet finns en del matställen som är rätt ok.

Rumstips: Junior sviten 219 har ett rymligt hörnläge utan insyn och med fri sikt mot havet.
Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack Marion K
Jens Hemmingsen, Guest Services / Front Office på Sunprime Waterfront, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2021

Hej Marion

Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva till oss med dina kommentarer. Vi är viktiga för oss för att kunna förbättra vårt hotell i framtiden.
Vi beklagar att hotellet inte levde upp till dina förväntningar.

Vi är trots allt glada att du var nöjd med vårt poolområde och tyckte att vår svit var rymlig.

Ha en fortsatt bra sommar.
Hoppas vi kan välkomna dig tillbaka till Sunprime Waterfront en annan gång.

Vänliga hälsningar

Sunprime Waterfront

Omdömet skrevs 11 juni 2021 från mobil enhet

Bodde i ett litet dubbelrum med liten balkong och begränsad havsutsikt. Var toppen pool och havsutsikt! Platsen räckte gott och väl för 2 personer. Finns ordentligt med garderober att hänga in sina medhavda grejer i.

Litet kylskåp finns för kylning av drycker/mat.

Bra städning, både i rummet och i de allmänna områdena.

Vi hade förbeställd frukost, som var bra och fanns mycket att välja på. Dock följer många gäster inte pilar i golvet pga Covid-19 restriktioner. Men det är inte hotellet fel! De har märkt ut och satt ut handsprit.

Nära till centrum, mataffärer och en helt okej liten strand nedanför.

Rumstips: Svårt att få parkering för sin hyrbil. Fick parkera långt bort på en gata. Undvika 08.30-09.00 i frukostmatsalen. Mycket folk då.
Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack sarulven
Jens Hemmingsen, Guest Services / Front Office på Sunprime Waterfront, svarade på det här omdömetSvarade 2 juli 2021

Tack för din feedback.
Riktigt bra sommar

Omdömet skrevs 12 augusti 2020

Vi bodde på rum 438 vilket var ett helt underbart rum mo omgivning hände alltitd något, välstädat och trevlig personal. All personal på hotellet hade en 100% uppställning i alla lägen. Maten var alldeles förträfflig. Poolområdet har var toppen inga problem med solstolar ingen som bokadevtidigt på morgonen. 5 plus av 5 möjliga.
Inga masker vid poolen

Rumstips: 438 bra AC mot omgivning
Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack Vastorget
My Olsen, Marketing på Sunprime Waterfront, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2020

Hej, tusinde tak for at give dig tid til at skrive disse herlige kommentarer, det glæder os at vide at I har haft en dejlig ferie og har nydt godt af både faciliteter og ikke mindst vores personale. Vi sætter en stor ære I at vores personale altid yder det bedste og skaber rammerne for en perfekt ferie.

Varmt velkommen tilbage til os alle på Sunprime Waterfront

Omdömet skrevs 10 oktober 2019

Jag och min fru har besökt detta trevliga hotell 5 gånger, alltid varit lika nöjda, bra mat och trevlig personal. Utsikten från hotellet över havet är fantastiskt och närheten till Palma är lagom, ca 1 mil
Liten fin sandstrand nedanför hotellet och en härlig pool.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack eklundbertil
Global04598715266, Guest Relations Manager på Sunprime Waterfront, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2019

Hej eklundbertil, Herligt at I har fundet ett hotell hvor ni trives gott med vores faciliteter. Vi är glade för att ha jer her o hoppas att ni kommer igen näste år. Bästa hälsningar Max/Sunprime Waterfront

Omdömet skrevs 29 augusti 2019

Sunprime, som alltid enligt mitt tycke väldigt bra. Detta Sunprime ligger 15 min med buss från flygplatsen. Så det är ju bra med kort transfer. Nackdelen med att vara nära flygplatsen är att det kan vara störande ibland...precis som det står på Vings hemsida. Hur störande beror på åt vilket håll planen startar. När det startar över hotellet så är det väldigt störande beroende på att under högsäsong så startar ett plan ca: var 3-4:e minut HELA DAGEN! För övrigt så är hotellet mycket bra...Fina rum o välstädat. Bra service o.s.v. Frukosten, om man nu köper till den så är den MYCKET bra . Det finns det mesta.
Poolområdet är trevligt o plus för att det alltid finns lediga solstolar. Något som man kan diskutera är det att man kan reservera solstolar för en liten slant. Bra eller dåligt? Det finns säkert åsikter om bådadera.
Stranden nedanför hotellet är helt ok. Kan upplevas lite grumligt.men det beror på den finkorniga sanden.
Om man inte vill äta lunch på hotellet så är det bara att gå ner en trappa mot gatan. Där finns det ett flertal restauranter.
Underhållningen vid baren på kvällen var väl sådär....men det beror ju på tycke o smak.
Området kring hotellet är trevligt o med en mysig strandpromenad som är väääldigt lååång....

Rumstips: Om du väljer stort rum med liten balkong så kan jag tala om att den är väldigt liten..
Datum för vistelsen: augusti 2019
1  Tack Per-Arne S
Global04598715266, Public Relations Manager på Sunprime Waterfront, svarade på det här omdömetSvarade 30 augusti 2019

Hej Per-Arne S,
Tak for din anmeldelse og fire stjerner!
Jeg er glad for at du specificerer og konkretiserer for- og nackdelene med närheden til flygplatsen. Det er nemlig inte bare sort eller vit og absolut afhänging af tid på säsonen samt vejret.
Ligeledes herligt med din kommentar til poolen og ffa solstolene - jeg kan garanterer at det finns åsikter, i begge lejre, om dette. Faktum er at vi har samme antal gratis solstole som inden vi åbnede for muligheden at förbestille sin "faste" plats i solen.
Herligt at du syntes om både vores rum, stätningen, vores service samt frukosten.
Varmt velkommen tilbage!
Bedste hilsener