Tripadvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 29 augusti 2019

Sunprime, som alltid enligt mitt tycke väldigt bra. Detta Sunprime ligger 15 min med buss från flygplatsen. Så det är ju bra med kort transfer. Nackdelen med att vara nära flygplatsen är att det kan vara störande ibland...precis som det står på Vings hemsida. Hur störande beror på åt vilket håll planen startar. När det startar över hotellet så är det väldigt störande beroende på att under högsäsong så startar ett plan ca: var 3-4:e minut HELA DAGEN! För övrigt så är hotellet mycket bra...Fina rum o välstädat. Bra service o.s.v. Frukosten, om man nu köper till den så är den MYCKET bra . Det finns det mesta.
Poolområdet är trevligt o plus för att det alltid finns lediga solstolar. Något som man kan diskutera är det att man kan reservera solstolar för en liten slant. Bra eller dåligt? Det finns säkert åsikter om bådadera.
Stranden nedanför hotellet är helt ok. Kan upplevas lite grumligt.men det beror på den finkorniga sanden.
Om man inte vill äta lunch på hotellet så är det bara att gå ner en trappa mot gatan. Där finns det ett flertal restauranter.
Underhållningen vid baren på kvällen var väl sådär....men det beror ju på tycke o smak.
Området kring hotellet är trevligt o med en mysig strandpromenad som är väääldigt lååång....

Rumstips: Om du väljer stort rum med liten balkong så kan jag tala om att den är väldigt liten..
Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Per-Arne S
Global04598715266, Public Relations Manager på Sunprime Waterfront, svarade på det här omdömetSvarade 30 augusti 2019

Hej Per-Arne S,
Tak for din anmeldelse og fire stjerner!
Jeg er glad for at du specificerer og konkretiserer for- og nackdelene med närheden til flygplatsen. Det er nemlig inte bare sort eller vit og absolut afhänging af tid på säsonen samt vejret.
Ligeledes herligt med din kommentar til poolen og ffa solstolene - jeg kan garanterer at det finns åsikter, i begge lejre, om dette. Faktum er at vi har samme antal gratis solstole som inden vi åbnede for muligheden at förbestille sin "faste" plats i solen.
Herligt at du syntes om både vores rum, stätningen, vores service samt frukosten.
Varmt velkommen tilbage!
Bedste hilsener
Max/Sunprime Waterfront

Omdömet skrevs 8 augusti 2019 från mobil enhet

Från att ha varit ett vuxenhotell är det nu ett ungdomshotell, åldern är 20-30 år.
Vi bodde här för 4 år sedan och vi var väl inte helt nöjda då heller.
Jättefint rum och sköna sängar
Städningen var perfekt
Al inklusive var ok, ätit bättre på andra hotell men det är ju praktiskt.
Att checka in hemifrån för att slippa köa, fungerade inte alls.
Att boka solsängar hemifrån-tjäna mer pengar.
De som fått solsängar i skuggan på fm tog andra sängar i solen. Flyttade över på em. Många var lediga hela dagen.
Städningen på poolområdet kunde varit bättre.
Att få en välgjord drink, gå någon annanstans.
Personalen i restaurangen var jättetrevliga.
Både ris och ros
Tips
Gå till JS Palma Stay om du vill ha en god drink. Rakt över gatan.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack evaochlars
Global04598715266, Public Relations Manager på Sunprime Waterfront, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2019

Hej evaochlars,

Tak for jeres review.

Beklager at vi ikke denne gang heller kunne leve op til jeres forventinger, men er trods alt glade for at I oplevede både vores rum, senge, rengöring og personale som värande god!

Fortsat god sommer.

Bedste hilsener Max/Sunprime Waterfront

Omdömet skrevs 23 juni 2019 från mobil enhet

Vi åkte ditt för att både träna och njuta av semester. Trevlig hotell med fräsch rum, dock lite lyhört. Vi bodde våning 5 och fin utsikt och kunde njuta att tak poolen på våning 5, kanon bra och lugn. Vi hade bokat stolar vid poolen också, men fick granne som rökte och det var ok enligt hotell regler, dåligt tycker jag. Vi hade all inclusive och kanon mat och bra service. Så hel nöjd med maten och service. Lite nära flygplatsen så hörs lite men störde oss inte så mycket. Nära strandpromenad och bra promenad stråk. Gymmet var bra och även passen så vi var totalt sett jättenöjda!

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Jonashem
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunprime Waterfront, svarade på det här omdömetSvarade 24 juni 2019

Hej Jonas, tusinde tak for dine fine ord, det glæder os at vide at I har haft en god ferie hos os, mange tak for at give dig tid til at dele din oplevelse, varmt velkommen tilbage til
Sunprime Waterfront

Omdömet skrevs 16 juni 2019

Sunprime Waterfron - - super bra service och nära till allt.
Vi fick all hjälp som vi behövde. Monika en tjej som alltid är glad och trevlig.
Monika is very servicemindet, polite, frendly and smiling. She make that our holiday was fantastic and comfortable.
<Monika hjälpte till och med att boka en tid hos en läkare i Palma och vi fick super bra tips under hela vistelse.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack beaojan
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunprime Waterfront, svarade på det här omdömetSvarade 17 juni 2019

Hej,
tusinde tak for du valgte vores hotel, og for at give dig tid til at skrive denne varme kommentar, det glæder os rigtig meget at vide, at du har haft en god ferie hos os, og vil naturligvis lade din hilsen gå videre til Monica.

Varmt velkommen tilbage til
Sunprime Waterfront, My Olsen

Omdömet skrevs 28 april 2019

Hotellet ligger nära havet o har ett fint poolområde. Nära till buss in till Palma vilket tar ca 35 min.
Träningsmöjligheter med helt ok gym o gruppträningar med bra o proffsig ledare.
Köket riktigt bra med en fantastisk mångsidig o god frukost. Fräscha rum.

Lite väl nära flygplatsen o buller vid start o lite lyhört. Plus ändå för väldigt lite trafik. Vi bodde i minisvit på andra våningen där ljudet från kvällsevenemang slog igenom rejält ( iofs slut 23).

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Larsa1959
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunprime Waterfront, svarade på det här omdömetSvarade 29 april 2019

Hej Lars
Tusinde tak for du valgte vores hotel, og for at give dig tid til at skrive denne varme kommentar, det glæder os rigtig meget at vide, at du/I har haft en god ferie hos os, og været aktiv i vores Gym og Fitness lokale, samt nyt godt af vores store udvalg af gode retter.

Varmt velkommen tilbage til os på
Sunprime Waterfront, My Olsen