Tripadvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 16 juni 2019

Sunprime Waterfron - - super bra service och nära till allt.
Vi fick all hjälp som vi behövde. Monika en tjej som alltid är glad och trevlig.
Monika is very servicemindet, polite, frendly and smiling. She make that our holiday was fantastic and comfortable.
<Monika hjälpte till och med att boka en tid hos en läkare i Palma och vi fick super bra tips under hela vistelse.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack beaojan
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunprime Waterfront, svarade på det här omdömetSvarade 17 juni 2019

Hej,
tusinde tak for du valgte vores hotel, og for at give dig tid til at skrive denne varme kommentar, det glæder os rigtig meget at vide, at du har haft en god ferie hos os, og vil naturligvis lade din hilsen gå videre til Monica.

Varmt velkommen tilbage til

Omdömet skrevs 28 april 2019

Hotellet ligger nära havet o har ett fint poolområde. Nära till buss in till Palma vilket tar ca 35 min.
Träningsmöjligheter med helt ok gym o gruppträningar med bra o proffsig ledare.
Köket riktigt bra med en fantastisk mångsidig o god frukost. Fräscha rum.

Lite väl nära flygplatsen o buller vid start o lite lyhört. Plus ändå för väldigt lite trafik. Vi bodde i minisvit på andra våningen där ljudet från kvällsevenemang slog igenom rejält ( iofs slut 23).

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Larsa1959
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunprime Waterfront, svarade på det här omdömetSvarade 29 april 2019

Hej Lars
Tusinde tak for du valgte vores hotel, og for at give dig tid til at skrive denne varme kommentar, det glæder os rigtig meget at vide, at du/I har haft en god ferie hos os, og været aktiv i vores Gym og Fitness lokale, samt nyt godt af vores store udvalg af gode retter.

Varmt velkommen tilbage til os på

Omdömet skrevs 31 mars 2019 från mobil enhet

Vi har under flera års tid deltagit i träningsresor till Mallorca. En av anledningarna till att det är så fantastiskt är att vi bor på Hotel Sunprime Waterfront. Ett mycket välskött hotell med en restaurang av hög klass.
Rummen är fina med underbar utsikt, poolen är stor och skön, det finns spa-avdelning och gym.
Personalen är mycket trevlig och hjälpsam.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack Tomas R
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunprime Waterfront, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2019

Hej Tomas

Tusinde tak for dine fine ord, det glæder os virkeligt at du trives hos os, og får en masse ud af din træningsrejse. Vores gæsters trivsel er det vigtigste for os, og vi sætter en ære i at levere den bedste ferieoplevelse altid.

Vi håber at kunne byde dig velkommen tilbage til os snarrest.

Mange hilsner fra team

Omdömet skrevs 26 mars 2019

Tog en sistaminutenresa med Ving och var helt införstådd att hotellet låg nära flygplatsen. Bullret från flygplanen får man leva med eller så väljer man ett annat hotell...
Var där sista veckan hotellet var öppet så det var relativt öde vilket jag inte hade något emot. Ingen trängsel vid poolen eller i matsalen. Hade all inclusive vilket jag nog inte skulle välja nästa gång. Maten var helt ok/bra men sällan riktigt bra. Utbudet på resten av det som var med i all inclusive var också helt ok men inte heller det något utöver det vanliga.
Rummet var enkelt men bra även om städningen går att förbättra. Sängarna faktiskt riktigt sköna vilket sällan händer på hotell på dessa breddgrader.
Träningsutbudet/gymmet var nog det bästa med hotellet och motsvarade faktiskt antalet stjärnor som hotellet har (4+).
området runt hotellet är relativt trevligt och undviker man vägen som går precis vid stranden så är det inte så turistigt heller. Bra promenad/cykelväg in till Palma.

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste ensam
Tack Robert L
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunprime Waterfront, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2019

Hej Robert,

Tak for at du valgte vores hotel og tusinde tak for dine venlige ord, det glæder os at vide at du har haft en dejlig ferie hos os og nydt godt at vores senge og træningsmuligheder.

Samtidig takker vi dig også for at skrive dine synspunkter på hvor vi kunne gøre det bedre, da det er vigtigt for os at få feedback med hensyn til at forbedre vores produkt.

Varmt velkommen tilbage til os på

Omdömet skrevs 4 november 2018

Vi reste på träningsresa och var mycket nöjda med hotellet. I rummen fanns balkong, kylskåp, fön, ac och sängarna var ganska hårda med sköna. Vi hade inte havsutsikt men tyckte att det var trevlig utsikt mot bergen. Jättefin terass på 5:e våningen med liten pool. Annars fanns det en större pool med gott om solstolar med fantastisk utsikt mot den lilla hamnen. Flygplatsen ligger ganska nära men upplevdes inte som störande. Fantastisk strandpromenad precis utanför hotellet som sträckte sig ända in till Palma stad, ca 8 km samt minst lika långt åt andra hållet. Hotellet hade väldigt bra mat överlag, mycket att välja på. Trevlig personal, kändes nästan lite familjärt. Fin spa-avdelning där man kan få massage, pedikyr, ansiktsbehandlingar etc. Supernöjd med hotellet, ger 4,5 i betyg!
Kommer gärna tillbaka.

Rumstips: Bästa utsikten är på våning 5 och 6. Då får man tillgång till den fina terassen
Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack 986ninaa
SunprimeW1, Director General på Sunprime Waterfront, svarade på det här omdömetSvarade 12 december 2018

Hej Nina, tack för dina fina ord och för att Ni har tagit er tid till att skriva er berömmelse om hotellet. Vi hoppas att vi kan välkomna er tillbaka till nästa âr hit till Sunprime Waterfront, Marie Pâlsson