Kostnadsfri avbokning till den 22-07-16
Kostnadsfri avbokning till den 22-07-13
Orbitz.com
Lol.travel246 US$
Omdömet skrevs 18 september 2018

BQ Apolo Hotel i Can Pastilla får toppbetyg!
Rent och snyggt och ett mycket fint rum.
– Det här skulle man kunna sälja på Hemmet, sa jag skämtsamt när jag klev in i rummet som hade drag av lägenhet (med kylskåp, men inte med spis).
Personalen var trevlig och tillmötesgående och hade alltid ett leende på lut.
Dessutom promenadavstånd till allt i Can Pastilla och cykelavstånd till allt i Palma.
Från flygplatsen kostar det 150 spänn om man tar taxi.
Att åka buss är förstås ännu billigare - bara 15 kronor mellan Can Pastilla och Palma.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack lennart616
Omdömet skrevs 2 september 2018 från mobil enhet

Rum mot öster
Vet ej om det var det optimala, men det var ganska skönt att slippa solen på balkongen på aftonen, när man solat hela dagen, bilderna är från kl 07.00 på morgonen. Annars var frukosten fantastisk, och glöm inte att hämta ett kvitto från receptionen att poolhanduk ingår, annars kostar det 20 € för en vecka.

Datum för vistelsen: september 2018
2  Tack Gritttj
Omdömet skrevs 1 september 2018 från mobil enhet

Haft två underbara veckor på BQ Apolo. Mycket god mat , det fattas inget. Har nog aldrig vart på ett hotell som varit så välstädat. Små rum men jättefina, sängar och kuddar är sköna. Städningen är fantastisk. Underbart poolområde och man kan byta poolhanduk varje dag om man vill. Gratis Wifi, funkade väldigt bra vid poolen och på rummet. Enda negativa är väl att det saknas plats att lägga kläder på, och att det inte fanns nån typ av upphängning för våta badkläder på balkongen. Kommer definitivt åka tillbaka dit, ett av det bästa hotell vi bott på i Mallorca.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack annauddberg
Omdömet skrevs 18 juni 2018

Mycket bra hotell, lungt och bra läge, nära till bussar. Bra strandpromenad, nära flygplatsen, vi tyckte inte att flygplanen störde men det beror naturligtvis hur känslig man är. God mat, mycket att välja på, trevlig personal.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Signe09
Omdömet skrevs 9 juni 2018

Fint hotell med god mat. Väldigt trevlig personal som gjorde allt för att trivas. Vi fick ett stort hörnrum med 2 balkonger. Vi var 3 st i rummet och extrabädden var inte så bra men efter att vi klagat så fick vi en ny bättre säng. Flygtrafiken var lite störande men man vande sig.För övrigt var läget perfekt utan störande trafik eller discon.

Rumstips: Corner suites has two balkonys
Datum för vistelsen: maj 2018
Tack CarinaR372