4 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com214 US$
Travelocity214 US$
Tripadvisor214 US$
Orbitz.com214 US$
FindHotel214 US$
Omdömet skrevs 1 maj 2022 från mobil enhet

Var här för 7 gången med vänner för cykling och det har varit mycket bra, fantastiskt mat både till frukost och middag men denna gången blev vi mycket besvikna på servicen i receptionen, när vi skulle åka hem gick vi till receptionen för att beställa taxi men fick som svar att det får vi fixa själva av en mycket otrevlig man även när vi anlände den 18/4 utmärkte han sig
Tycker även aktiviteterna vid baren för barnen är för hög varje kväll

Datum för vistelsen: april 2022
Tack lennartb599
Omdömet skrevs 16 februari 2022

Free Wifi skulle ingå (och det var viktigt för oss denna gång) men det var inte många timmar under fem dagar som Wifi funkade. Fem gånger klagade vi på detta i receptionen men det hjälpte inte mycket. Flera av kanalerna på vår rums - TV visade endast ett gytter av mosaikstörningar. Vårt lilla pentry var torftigt utrustat. Ingen brödkniv, ingen skärbräda, inga underlägg för vara kastruller, inga tekoppar, endast två dricksglas.
Om vi hade vetat allt detta hade vi valt ett annat hotell.

Rumstips: Fåtal vägguttag. Metag egna förlängningskablar.
Datum för vistelsen: februari 2022
Tack CoachHalmstad
Omdömet skrevs 5 oktober 2019

Utmärkt läge ,bara gå över gatan så är du på beachen och närheten till flygplatsen.Frukostbuffe helt ok och stort utbud av diverse varianter.Junior viten hade lite sämre utsikt jämfört med tidigare år och det fanns ingen torkställning på balkongen som brukligt är men annars bra rum för övrigt

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Anders E
Omdömet skrevs 23 juli 2019

Jag bodde här i två nätter. Finns inget att klaga på. Läget är bra och rummet jag bodde i var kanon med havsutsikt. Jag hade problem med att lampan inte gick att släcka och fick byta rum två ggr utan problem. Mycket serviceminded personal.

Datum för vistelsen: maj 2019
2  Tack Goter88
Omdömet skrevs 27 juni 2019

+ Läget vid stranden är perfekt och personalen & maten i poolrestaurangen var toppen. Närheten till busstopp var också ett plus.

-Vi bokade en lägenhet med havsutsikt och lägenheten vi fick var sliten. Det var en vattenläcka i köket vilket inte var så konstigt då de verkar ha lagat rören med tejp. Städningen var nästan obefintlig och vi fick ingen påfyllning av toapapper.
Delar av personalen i receptionen var inte service-minded.

Datum för vistelsen: juni 2019
1  Tack Anna J