Agoda.com
Expedia.com400 US$
travelup.com
eDreams
Omdömet skrevs 23 juli 2019

Jag bodde här i två nätter. Finns inget att klaga på. Läget är bra och rummet jag bodde i var kanon med havsutsikt. Jag hade problem med att lampan inte gick att släcka och fick byta rum två ggr utan problem. Mycket serviceminded personal.

Datum för vistelsen: maj 2019
2  Tack Goter88
Omdömet skrevs 27 juni 2019

+ Läget vid stranden är perfekt och personalen & maten i poolrestaurangen var toppen. Närheten till busstopp var också ett plus.

-Vi bokade en lägenhet med havsutsikt och lägenheten vi fick var sliten. Det var en vattenläcka i köket vilket inte var så konstigt då de verkar ha lagat rören med tejp. Städningen var nästan obefintlig och vi fick ingen påfyllning av toapapper.
Delar av personalen i receptionen var inte service-minded.

Datum för vistelsen: juni 2019
1  Tack Anna J
Omdömet skrevs 19 juni 2019 från mobil enhet

Fint ställe faktiskt. Bra mat och nära till allt. Fantastiskt strand intill hotellet. WI-FI funkade bra för oss. Busshållplatsen till Palma 2 minuter från hotellet. Flygplatsen 5 minuter bort med taxi.

Datum för vistelsen: juni 2019
1  Tack ZoriTr
Omdömet skrevs 17 mars 2019 från mobil enhet

Bra rum och cykelgarage, trevlig personal ( med få undantag)
Mitt betyg blir medel på grund av matsalen som totalt saknar ljuddämpning
En vill bara äta klart och komma ifrån måltiden så fort som möjligt
Samma gäller baren.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack 625gunnelk
Omdömet skrevs 4 november 2018

Fontanellas Playa är ett utmärkt 4 sjlärnigt hotell. Rummet var rymligt tv i både vardagsrum och sovrum. Städningen helt ok. Maten inrestaurangen var bra och varierad vi hade bara frukost men åt faktiskt även middag på hotellet några gånger då det faktiskt var bra mat som faktiskt var bättre än man brukar kunna förvänta sig. Personalen är trevlig och mycket tillmötesgående. Ett speciellt tack till er i receptionen som hjälpte oss hitta vår bortglömda ryggsäck. Stort tack, Vi kommer gärna tillbaka en annan gång när vädret är bättre

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Claes K