Kostnadsfri avbokning till den 21-08-13
Travelocity
Expedia.com179 US$
Priceline198 US$
Omdömet skrevs 20 september 2016

Vi blev uppgraderade till en Svit som egentligen innebär att rummet och kökstillbehören är lite nyare och ännu fräschare, dessutom bättre utsikt! Personalen var hjälpsam och städningen var mycket bra.

Läget är precis vid stranden och morgondopp är ett måste. Löprundor/promenader passar perfekt längs med strandvägen. Hotellet har precis innanför grinden en dusch för att spola av sanden från kropp och fötter, fiffigt!

Vi gillade hotellet mycket starkt!

Datum för vistelsen: september 2016
1  Tack Solna-David
FontanellasPlayaTeam, RECEPCIÓN på Aparthotel Fontanellas Playa, svarade på det här omdömetSvarade 21 september 2016

Dear Customer,

First, we want to thank you for posting such a good comment about the hotel and the service we offer. We are glad you enjoyed your stay and hope to have the pleasure of seeing you soon back down the Fontanellas Playa.

Best regards.

Omdömet skrevs 3 september 2016 från mobil enhet

Hotellet ligger bra till nära strandpromenaden med restauranger och butiker och fin strand som ligger väldigt nära. Vi hade rum med utsikt mot havet, vilket kan rekommenderas. Sköna sängar, bra städning. Var ej så mycket vid polområdet, men det var också fräscht. Nära till busshållplats till Palma.

Tack Sofia S
FontanellasPlayaTeam, RECEPCIÓN på Aparthotel Fontanellas Playa, svarade på det här omdömetSvarade 5 september 2016

Dear Customer

Thank you very much for sharing your recent experience with us.

We appreciate knowing that apartment Fontanellas Playa has met your expectations.

Thank you very much for highlighting the excellent treatment received by the whole team will be happy to share his words with the rest of the team.

We are at your full disposal for any further assistance you may need.

We hope to see you soon by Fontanellas Playa

Omdömet skrevs 12 augusti 2016

Ett på pappret fyrstjärnigt hotell men höll inte riktigt måttet. Bodde i en svit med havsutsikt, vilket rekommenderas. Ok standard på lägenheten men väldigt lyhört. Städning medioker. Frukostbuffé som bjöd på det mesta men en mycket hög ljudnivå i restaurangen. Hotellet ligger nära flygplatsen men vi upplevde inte detta som besvärande. Liten supermarket i hotellet med schyssta priser. Poolområdet är inte dimensionerat för hotellets storlek och solstolarna var ockuperade (dvs handduksrace) redan 8:30.

Rumstips: Rekommenderar svit med havsutsikt
Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack AnnelouiseSweden
FontanellasPlayaTeam, RECEPCIÓN på Aparthotel Fontanellas Playa, svarade på det här omdömetSvarade 18 augusti 2016

Dear Customer,

Thank you for your comment and for sharing your experience Fontanellas Playa. We take note of little inconvenience. His comments are the best help in our ongoing struggle to improve.

Omdömet skrevs 2 augusti 2016

Ja möjligen kan barnfamiljer uppskatta detta hotell men vi andra uppskattar inte ett rum på första våning framför barnpoolen, och då hotellet var fullt gick det inte att byta heller. Man undrar hur bokningarna fördelas då det tydligen inte räcker att boka 9 månader i förväg för att slippa detta katastrofläge. Tyvärr följde sedan städningen mönstret från det bistra mottagandet i receptionen så detta var första men definetivt sista gången vi bor här. Synd på ett annars bra läge på hotellet direkt på stranden i Can Pastilla.

1  Tack juhakorp
FontanellasPlayaTeam, Director de Recepción på Aparthotel Fontanellas Playa, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2016

Dear costumer;

We are really sorry that your stay with us it was not as you expected. We always try to help our customers, in every single way. We are pleased to Listen that the location of the hotel was to your liking. We recomend you for the next time you visit us, send us a request with floor preference.

Omdömet skrevs 31 juli 2016

Bra mellanklasshotell på bra del av playa de Palmastranden. Gratis handdukar till pool/strand. Wifi gratis i receptionsområdet men ej på rummen (kostar i så fall ca 15 Euro/enhet/vecka och fungerar bra). Frukost är bra med massor att välja mellan. Rum med havsutsikt o kylskåp är att föredra då utsiken från övriga rum är ganska trisst.
Poolområde ok men för få solsängar. Väldigt hala trapport kring poolen som vi såg flera personer halka illa under veckan.
Hjälpsam och trevlig personal i receptionen. Många restauranger i närheten (Tyska) på denna trevliga och lite lugnare del av stranden. Flygtrafik kan verka störande men var ändå ok (det lyfte ett flyg var 3-5 minut under juli). Vi gillade hotellet.

Rumstips: Lägenhet mot havet då hotellrummen har trisst utsikt på baksidan
Tack Skanefamilj
FontanellasPlayaTeam, RECEPCION på Aparthotel Fontanellas Playa, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2016

Dear Customer,

First of all, we thank the trust placed in us for your stay in Mallorca. Of course, we thank you for taking your time to share your impressions on the Fontanellas Playa. We are at your disposal for anything you need.

Best regards.