Kostnadsfri avbokning till den 22-10-14
Kostnadsfri avbokning till den 22-10-14
Travelocity90 US$
travelup.com85 US$
Omdömet skrevs 23 april 2022 från mobil enhet

Hotellet har mycket att förbättra. Kändes slitet och slarvigt skött. Frukost bra , middag okej men inte mer. Dryck ingick inte till middagen. Fick också betala extra för safe på rummet. Vi hade bokat ett rum med havsutsikt vilket vi fick, men det verkade som de andra rummen var mer nyrenoverade, väldigt trångt rum, garderobsdörren krånglade, dörren till rummet stängdes inte ordentligt av sig själv vilket vi påpekade men inget gjordes. Ac var inte på pga lågsäsong men värmen drog igång så vi hade bastu i rummet tills de kom och fixade, det kändes som de var vana vid dessa problem, det var inte första gången. Poolområdet var fint men solstolarna obekväma och typ trasiga. Det bästa med hotellet var läget med närheten till både flygbuss och buss till Palma. Vill man ha både närhet till Palma och till stranden så ligger det toppen.

Datum för vistelsen: april 2022
Tack Stinajohanna
Omdömet skrevs 6 december 2019 från mobil enhet

Fantastiskt fräscht hotell, proffsig personal på hela hotellet och en otrolig frukostbuffé.
Nära till busshållplats där bussarna går ganska tätt för att åka in till Palma. Nära till flygplatsen taxi från flygplatsen 2 pers+2 väskor 14 €

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Hjortan
Omdömet skrevs 27 oktober 2019 från mobil enhet

En resa med vid dotter på slutklämmen av Mallis säsongen.
Hotellet är rent och snyggt. Väldigt lungt och inte mkt gäster just nu. Ligger ca 10 min fr flygplatsen så planen kommer och går var 10:e min. Hörs men för oss inte störande men är man känslig välj annat hotell.
Bra poolområdet, dock kallt vatten i poolen. Solstolar fanns .
Servicen i baren sådär, fick ofta vänta el leta ett personalen..var ingen stand by där.
Matsalen bra planerad med många kaffestationer, lagom många maträtter/desserter/sallader och god mat. Servicen i matsalen mkt bra när vi var där.
Rummen ( klassiskt dubbelrum) var bra, sköna sängar, bra balkong ( vår mot poolområdet rum 311). Duschen med genomskinligt glas.. så no privacy i duschen ( ett minus)..kunde varit frostat glas för lite skydd om man delar rum med fler.
Hissarna var väldigt små. Dottern fastnade på en toalett då fler dörrar/lås inte var ok. Fick hjälp till slut.
Vid incheck lite halvdåliga med information tyvärr..fick mer fråga efter info som man brukligt får vid incheckning. Kanske trötta i slutsäsongen men viktigt se alla hela säsongen.
I det stora hela nöjda med vistelsen och hotellet kan vi rekommendera. Bra läge och nära ner till den fina stranden El Arenan/Han oss tills 5 km lång. Strandpromenad med mkt motionsvänligt för både löpning, Cyckel och promenader.
Just nu väldigt lite folk och gapar ganska tomt i restauranger och nöjen.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack 632susannej
Omdömet skrevs 21 augusti 2019 från mobil enhet

Ett bra hotell som skulle med sina goda mat, fräscha något små rum, underbar pool, havsnära skulle fått full pott om de bara hade:
Fyllt på med toapapper, lotion, kaffekapslar, vi bodde i premiumrum där det ska ingå, rena glas. Satt upp lite hängare och ev. hylla då det som flera påpekat saknas.
Så egentligen småsaker men funkar det så skulle det bli full pott.

Städningen för övrigt jättebra.

Vi kan rekommendera premiumrum för en liten extra kostnad och då får man: Badrock, tofflor, kaffe varje dag, om de nu fyller på, snabbare wifi, byte av poolhanddukar, det som finns i minibaren när man kommer är utan extra kostnad. De skulle lagt till säkerhetsboxen också i premium kan tyckas.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack tinzet
Omdömet skrevs 3 juni 2019 från mobil enhet

Den här anläggningen har bra läge. Rummen är dock små, för lite galgar & andra möjligheter att hänga upp kläder på. Frukosten är bra, men lite skolmatsals känsla, varför får man inte sitta ute?
Poolområdet är stort, men upplevs trångt. Vattnet absolut för kallt!

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack mammaberggren