Kostnadsfri avbokning till den 22-07-15
Expedia.com210 US$
travelup.com195 US$
Travelocity210 US$
Omdömet skrevs 3 juni 2019 från mobil enhet

Den här anläggningen har bra läge. Rummen är dock små, för lite galgar & andra möjligheter att hänga upp kläder på. Frukosten är bra, men lite skolmatsals känsla, varför får man inte sitta ute?
Poolområdet är stort, men upplevs trångt. Vattnet absolut för kallt!

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack mammaberggren
Omdömet skrevs 26 maj 2019

Ett helt ok hotell med sköna sängar, bra städning och bra läge med nära till allt vi ville besöka. Önskvärt för vår del är ett lite större kylskåp som blir kallare under varma dagar, samt mera krokar för att hänga upp kläder, handdukar osv för plats till det fanns längs väggarna. Wi-fi .........ganska dåligt och ojämnt. Temperaturen i poolen nu på försommaren kunde varit några grader till, annars mysigt område.

Rumstips: Vi bodde på femte våningen ut mot gatan/ havet, bra utsikt. Kanske mera liv o rörelse om man bor mot poolområdet.
Datum för vistelsen: maj 2019
Tack 939monica_
Omdömet skrevs 9 maj 2019

Ett hotell som hade det man förväntade sig av en sådan inrättning. Nära stranden, stor pool och allt det där. Intetsägande hotell, så som det brukar vara. Horribel underhållning för pensionärer på kvällarna, men ingen tvingade mig för all del att närvara. Bra frukost.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack VeniUltra
Omdömet skrevs 16 april 2019 från mobil enhet

Bra hotell med perfekt läge till strandpromenaden i Can Pastilla! Bra poolområde med trevlig personal i baren. Till lunch borde det finnas enklare a la carte rätter istället för buffé. Hjälpsam personal vid utcheck som hjälpte oss boka hyrbil.
Bra frukost. Fräscha rum! Bokar man premium ingår minibar och en finare utsikt. Rekommenderas :)

Datum för vistelsen: april 2019
1  Tack Jessica S
Omdömet skrevs 27 juni 2018 från mobil enhet

Rekommenderas verkligen!
Lite minus för att vid frukost var det hög ljudnivå & trångt.
Läget är jättebra i Can Pastilla.
Trevlig personal i både reception & städ!
Boka gärna rum mot poolområdet.
Vi kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack mammaberggren