Kostnadsfri avbokning till den 22-07-15
Kostnadsfri avbokning till den 22-07-16
Boka nu, betala på plats
Agoda.com
Kostnadsfri avbokning till den 22-07-15
travelup.com195 US$
eDreams
Omdömet skrevs 9 maj 2019

Ett hotell som hade det man förväntade sig av en sådan inrättning. Nära stranden, stor pool och allt det där. Intetsägande hotell, så som det brukar vara. Horribel underhållning för pensionärer på kvällarna, men ingen tvingade mig för all del att närvara. Bra frukost.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack VeniUltra
Omdömet skrevs 16 april 2019 från mobil enhet

Bra hotell med perfekt läge till strandpromenaden i Can Pastilla! Bra poolområde med trevlig personal i baren. Till lunch borde det finnas enklare a la carte rätter istället för buffé. Hjälpsam personal vid utcheck som hjälpte oss boka hyrbil.
Bra frukost. Fräscha rum! Bokar man premium ingår minibar och en finare utsikt. Rekommenderas :)

Datum för vistelsen: april 2019
1  Tack Jessica S
Omdömet skrevs 27 juni 2018 från mobil enhet

Rekommenderas verkligen!
Lite minus för att vid frukost var det hög ljudnivå & trångt.
Läget är jättebra i Can Pastilla.
Trevlig personal i både reception & städ!
Boka gärna rum mot poolområdet.
Vi kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack mammaberggren
Omdömet skrevs 26 maj 2018

Vi bodde här i maj innan högsäsongen dragit igång. Rummen fräscha, mjuka sängar (som jag gillar). Vår aircondition kunde ibland stanna på natten och då blev det varmt.
Saknar krokar att hänga handukar på, samt att duschtvålen luktade konstigt.
Städningen bra. Kassaskåp kostade extra.
I frukostmatsalen fanns det mesta du kan önska dig på en frukost. Ägg, pannkakor, saftjuice, kaffe, frukt, yoghurt, flingor, bröd, bakverk, pålägg, grönsaker och lite spanska rätter.
Vi fick tyvärr inte sätta oss ute och äta frukost och vilket var synd, kanske ändras till högsäsong. Några i personalen i receptionen var "superserviceminded" andra mindre.
Nära till stranden och supermarket. Nära flygplatsen.

Rumstips: Be att få rum mot poolen eller havet. (Annars blir det mot vägen)
Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Kerstin R
Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Vi blev tvungna att stanna en extra natt pga överbokat flygplan och fick bo på detta hotellet. Jag kommer aldrig åka hit om jag inte måste. Inget hotell i min smak. För stort, för mycket kaos och folk. Vi gick aldrig till buffe middagen som ingick, bara åsynen av det stora rummet med stark belysning i taket påminner om en skolbespisning. Personal som inte fattar engelska och ett band som väsnas på en scen, gjorde oss irriterade så vi gick ut till utbudet mot hamnen längre bort istället.
Rummet var ok, sängen inte mjuk så jag vaknade mörbultad. Inga småflaskor med schampo eller lotion, bara en trist väggfast tvål. Tomt kylskåp, alltså ingen minibar eller ens vatten.
Boka här om du vill bo vid överfull pool med alla andra och vistas i en miljö som påminner om Stena Line.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack petrap185