2 personer tittar på det här hotellet
Priceline168 US$
Travelocity141 US$
Agoda.com192 US$
Omdömet skrevs 11 september 2018

Hotellet ligger bra i Can pastilla, och har 24h service, rent och välstädat, sängarna var bra, det är budget men där är inget och klaga på. Ta ett rum högt upp med utsikt över poolen, så får man en fantastisk utsikt över stranden och havet.

Rumstips: Högt upp med utsikt mot havet.
Datum för vistelsen: september 2018
Tack jonasstahl
Omdömet skrevs 15 november 2017 från mobil enhet

Helt ok hotell med rättvis prisbild. Vi bodde endast här 1 natt och skulle kunna tänka oss övernattning här igen. Trevligt med 24h service när man kom med flyg sent på natten.

Frukost Hotellet (över gatan) 4
Rumstandard 2

Datum för vistelsen: oktober 2017
1  Tack André S
Omdömet skrevs 15 maj 2016 från mobil enhet

Ett budget Hotell som är ren men man får säga till om toapapper och tvål inte fylls på.
Borde vara bättre koll på vad som saknas.
Personalen informerade inte om att det fanns frukost på grannhotellet även om man frågade var man kan äta frukost någon stans.
Läget där hotellet ligger är bra nära strandpromenad.

Datum för vistelsen: maj 2016
1  Tack Magnus K
Omdömet skrevs 2 augusti 2015

Bodde här i två veckor. Hotellet är rent snyggt ligger perfekt nere vid strandpromenaden och havet. Frukosten på hotellet mitt i mot är helt perfekt för 6 Eur. Mycket trevlig personal och goda drinkar i baren. Det enda vi kan klaga på är internet säjer man att man har internet skall det inte svaja så mycket som det gjorde. Men i det stora hela så rekommendera jag detta hotell.

Rumstips: En bit upp för utsiktens skull.
Datum för vistelsen: juli 2015
1  Tack thomasp874
Omdömet skrevs 12 april 2015 från mobil enhet

Fint läge nära stranden. Mängder av trevliga restauranger alldeles i närheten. Bra och trevlig personal, servicen var bra. Vi hyrde cykel alldeles i närheten. Bra o lugna cykelbanor. Lugnt på kvällarna på hotellet. Ville man så var barerna på gångavstånd. Vi åker gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: juli 2014
1  Tack 179matss