Tripadvisor
Publicera
Inkorg
Omdömet skrevs 5 november 2019

Vid bokning väljer du vilken storlek på rummen och våningsplan du vill ha. Moderna rum vårt hade ett litet kök, saknade evighetsfilter i bryggaren så det blev att köpa dyrt i jour butiken! Bra morgonrockar och handdukar. men endast pumptvål. Trevlig personal förutom till frukost då ingen sa välkommen, gomorron och tack.

Tack Jonvik167
Omdömet skrevs 13 oktober 2019 från mobil enhet

Vi har nyttjat andra Sunprime hotell och vi kan bara konstatera att detta har hållit lägst klass. Frukosten är densamma hela tiden och rejält tråkig personal som är där under frukosten. Städpersonalen var duktiga och serviceminded däremot.
Läget på hotellet är utmärkt med närhet till stranden och även lokaltrafiken vilken man med fördel kan nyttja för att ta sig till Palma. I källaren finns Rune Lexberg som hyr ut racercyklar för er som vill rulla mil på dom fina vägarna. Kan varmt rekommendera honom om ni vill ta tillfället i akt att cykla.
OBS att det är nya regler på Mallorca angående användandet av AC på hotell. Gällde fom 1/10 vilket står längst ner i rumsbeskrivningen i parentes! Så kolla detta innan ni bokar.

Tack bjoernn551
Omdömet skrevs 10 oktober 2019

Fantastisk personal, kanonfint rum, städningen helt ok, otroligt långsamt internet, lugnt och skönt på hotellet och lugnt område. Vi har inte hunnit hitta någon spännande restaurang än, bara tråkiga restauranger. Buffén på hotellet var inte bra. Helt OK att vara här med rullstol, lite trångt i hissarna bara. Rekommenderas verkligen.

Tack fuzz99
Omdömet skrevs 13 september 2019 från mobil enhet

Ja då var vi här igen!
Efter att ha kommit hit ett antal gånger så har hotell standarden sjunkit rejält!
Nu är det mer än dags för lite renovering av rummen och övriga utrymmen! Vår dusch var full av mögel och dörren var otroligt fuktskadad, sängarna behöver bytas då de är totalt slut! För att vara ett Sunwing hotell så måste ni besiktiga rummen och offra lite på att renovera under vinter månaderna, det var många gäster som pratade om dessa saker!

Datum för vistelsen: september 2019
Tack pethere2016
Omdömet skrevs 13 augusti 2019 från mobil enhet

Hotellet hade bra läge vid stranden. Vi bodde i junior suite på högsta våningen, rummet var stort, rent, fräscht och hade fin balkong och vy! Fin städning av rummen. Receptionisterna var trevliga och hjälpsamma, men de arbetandes i restaurangen var kanske inte fullt lika trevliga och service minded.
Gymmet var fräscht och funkade för oss under den vecka vi var där. Hissarna kändes något rangliga och vi noterade att besiktningsdatumet passerats för hissen.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack eriktraveller