Tripadvisor
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 13 september 2019 från mobil enhet

Ja då var vi här igen!
Efter att ha kommit hit ett antal gånger så har hotell standarden sjunkit rejält!
Nu är det mer än dags för lite renovering av rummen och övriga utrymmen! Vår dusch var full av mögel och dörren var otroligt fuktskadad, sängarna behöver bytas då de är totalt slut! För att vara ett Sunwing hotell så måste ni besiktiga rummen och offra lite på att renovera under vinter månaderna, det var många gäster som pratade om dessa saker!

Datum för vistelsen: september 2019
Tack pethere2016
Omdömet skrevs 13 augusti 2019 från mobil enhet

Hotellet hade bra läge vid stranden. Vi bodde i junior suite på högsta våningen, rummet var stort, rent, fräscht och hade fin balkong och vy! Fin städning av rummen. Receptionisterna var trevliga och hjälpsamma, men de arbetandes i restaurangen var kanske inte fullt lika trevliga och service minded.
Gymmet var fräscht och funkade för oss under den vecka vi var där. Hissarna kändes något rangliga och vi noterade att besiktningsdatumet passerats för hissen.

Tack eriktraveller
Omdömet skrevs 8 augusti 2019

Hotellet har, enligt min åsikt, både bra och mindre bra saker.
För att börja med det som är bra:läget är toppen! Underbar km-lång strand bara några meter bort. Restauranger och turistbutiker överallt. Personalen i receptionen är alla trevliga och tillmötesgående. Städningen är bra. Det finns gott om solstolar och inga gäster ”paxade” stolar i ottan. Vi hade en tvårummare och uppskattade ytan och tillgång till kylskåp/ kokvrå. Sats klasser är trevliga. frukosten är ganska bra. Ett önskemål för oss hade dock varit lite tidigare start än som nu, 07.30. Vi hyrde bil och ville iväg på morgonen.
Mindre bra: rummen är funktionella men slitna och enkla. En tavla på väggen och färgglada gardiner eller soffa hade gjort mycket för trivseln. Poolen är mkt liten. I hotellets regler står att man ska duscha innan besök i poolen, 90 % struntade i det! Vad är det med folk? Förstår de inte hur snuskigt det blir när de hoppar i svettiga direkt från solstolen? Här behöver hotellet upplysa sina gäster mycket tydligare då det uppenbarligen inte förstår själva. Vi hade Sunprime inklusive vilket innebar fem middagar. Maten är ok men liten variation och vi tröttnade efter några dagar. Vinet som ingick var en billig variant. Inte samma klass som andra Sunprime hotell vi bott på. Serveringspersonalen gjorde vad de skulle men utan större entusiasm.
Sammanfattningsvis uppskattade vi att det fanns rymliga lägenheter och det fina läget, men det finns en del att ta tag i för att nå upp till fyra stjärnor.

Tack GabriellaSweden
Omdömet skrevs 3 augusti 2019 från mobil enhet

Vi bodde i Juniorsviten. Stort och rymligt. Som alltid på Hotell inga förvaringsplatser. Mer galgar. Badrum omodernt. Litet utrymme vid handfatet. Toan var lös så det hördes varje gång nån var där. Musik som hördes genom väggarna. Visste inget om detta.innan.
Men det var ok. Under oss var restaurangen. Där det drogs runt med bord och stolar tidiga morgnar. Städarna var nog i full gång. Poolen var liten och tråkig stil på hela baksidan. Frukost var ok. Servicen bra både morgon o kväll. Patricia och hennes kollegor var suveräna . Städning bra. Ett ok hotell med närhet till vatten och strand. En vecka var ok för oss. Inte längre....

Tack mari w
Omdömet skrevs 28 juli 2019

Såhär låt mig ta det från början!

Första gången jag ser rummet:
1.litet
2.slitet
3. Sängen känns som använts till en bordellklubb så mjuk så att varjarna pajat
4. Spindelnät under sängen vid kanten
5. Badrummets duschdraperi har köpts från second hand affär
6. Tv:n från sent 90talet ja ingen kollar på tv på semestern men om du måste så...
7. Jätte lyhört
8. Telefonen till receptionen funkar ej
9. Vattenkokarens uttag funkar inte
10. Finns inget strykjärn ifall du behöver stryka skjortan

Gymmet
1. Litet som fan! Du få plats 5personer samtidigt sen måste någon bli förbannad och kasta en hantel på någon annan klaustrofobisk utbrott

Spanjorerna är lata! Har besökt många hotell där det slits röv och får ingen uppskattning men här jobbas det på halvfart som om det vore strejk.

Hissen!!!!
Akta dig! If you stuck there så måste du ta med en påse för att kissa i den. Finns två hissar men ena hissen har inte reparerats (dom jobbar på halvfart:)

Frukosten
Finns icke fläsk alternativ så om du är muslim, jude eller bara inte äter fläsk välj ett annat land:)
Men annars så är frukten goda:)
Äggen steks sönder, äggulan rinner inte äsch bara en detalj...

Om du kommer till frukosten runt 10:00 30min innan den stänger så fylls det inte på med mycket du äter det som finns;)

Finns ingen musik vid poolen

Poolen hahahahahahah!! Vilken pool? Barnplasket? På ett vuxethotell;)

MEN
Havet!!!! Ja den är ljuvlig!!!
Sen såklart det är vad du gör resan till:)

Så ha en trevlig semester;)

PS: har besökt många vinghotell, men som sagt vet inte om du får valuta för pengarna för just det här hotellet!
3/5 då är jag generös för sunprime Palma Beach

Datum för vistelsen: juli 2019