Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 3 juni 2013

Trevligt hotell bara några minuter från Palma. Barnfritt ( jag har inget emot barn men det blir väldigt lugnt på barnfria hotell)
Vi hade ett ganska stort rum( juniorsuite) med stor balkong.
Rent och snyggt.
Frukosten OK men middag blev det bara en gång, men det finns ju hur många restauranger dom helst i Palma så vi hade nog inte ätit på hotellet även pm vi gillat maten på hotellet.

Tack Brittiswh
Omdömet skrevs 14 maj 2013

Trevlig svensktalande personal i receptionen.Perfekt läge vid stranden.Riklig frukost och bra service i matsalen.Utsikten från rummet var perfekt och bra sängar.Det var lätt att ta bussen in till Palma och sen fanns även ett mysigt aqvarium inom gångavstånd från hotellet.vi väljer gärna detta hotell igen.Perfekt med incheckning på hotellet vid avresan från Mallis

Datum för vistelsen: maj 2013
1  Tack wallePa
Omdömet skrevs 4 april 2013

Res till Mallorca på våren och njut av värmen, blommande träd, apelsin- och citronlundar. Vi flydde den hemska svenska vintern och 3,5 tim senare var vi i 16 gr värme och sol. Vi bodde på Sunprime Palma Beach i Playa de Palma högst upp på 9 v i en fantastisk lägenhet med möbler från ROOM. Vi hade med tillägg bokat frukost och 5 middagar på hotellet till en förhållandevis billig penning. Det var buffémiddagar av varierande slag. Inget fel på maten men ganska fantasilöst. Jag tycker att de ska satsa på lite mer lokal mat och inte t ex fläskstek. Till varje middag ingick också en flaska vin på två pers så jag tycker ändå att middagarna var prisvärda. Frukosten var god och riklig. Den stora behållningen i matsalen var annars den trevlige hovmästaren som pratade svenska och tog väl hand om sina gäster. Med lokala färdmedel reste vi runt en del och var bl a uppe i bergen och besökte Deia och Valdemosa, två fantastiska platser med vidunderlig utsikt. En annan sevärd och mysig plats är Port de Soller. Inne i Palma var vi flera gånger. En mysig stad med bra restauranger och bra shopping. I Playa de Palma var vi en kväll på El Rancho Picador, ett riktigt mysigt ställe med toppengod mat. Jag tycker man ska åka till Mallorca nu innan den stora turistinvasionen. Du får bättre service och det är så vackert. Bara att kunna sitta ute och ta en fika eller äta lunch är helt underbart!

1  Tack Pensionistan
Omdömet skrevs 1 april 2013

Vi bodde på Sunprime Palma Beach , Playa de Palma, hotellet i sej är trevligt och personalen likaså. Dom flesta av personalen talar svenska.Vi bodde högst upp och hade världens bästa utsikt, stor balkong. Det som sänker betyget är att matsalen är sååå himla tråkig!!!
- Det finns inga dukar,inga gardiner och knappt några stoldynor, vilket innebär att ljudnivån blir väldigt hög.
- I en del av matsalen har dom tom ett biljardbord!!??Helt malplacerat!!??

- Maten får knappt godkänt! Väljer du buffe så har du lite sallad att plocka (tomat,gurka, lök å oliver) till varmrätt hade vi kyckling, fläsk och lite potatis( alt överkokta haricots verts ) Riktigt trist! Desseren var ännu tristare. Det fanns glass å två sorters torra kakor! Å detta ska vara en 4stjärnig hotell!!??

Summa summarum Bo här MEN Ät nån annanstans.
Burger King finns i närheten ;)

Ang internet på hotell, ja den funkar för det mesta INTE!

+ är att det är sååå nära till flygplatsen!
Och att det är nära till Palma, buss nr 25 tar dej till Palma på 10min. Kostar end 1,5 € =)

Tack Burro79
Omdömet skrevs 12 oktober 2012

Läget var fantastiskt, fina lägenheter, bra service , bra sängar, mycket trevlig personal som var svensktalande, nära till stranden. Det ända negativa var maten på hotellet, frukosten var helt ok men middagarna var ganska smaklösa och halvljumna buffee´r. Jag kan tänka mig att bo där igen men då ska jag bara välja att ha frukost.
Mvh Eva

Rumstips: Vi hade rum mot havet, det var jättefint
Datum för vistelsen: augusti 2012
4  Tack Evakalle