1 989 kr
Gerd o Hans B
Borås, Sverige

Bra läge

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 18 sep. 2019från mobil enhet
Ett bra hotell med helt OK rum. Dock kan vissa rum ha dålig utsikt men jag hade tur och fick viss havsutsikt. Sängarna var sköna och bra frukost med det mesta du kan önska. Ligger mycket nära stranden. Härlig takterrass med bar och liten pool.
Datum för vistelsen: september 2019
Resetyp: Reste med vänner
Ser du något problem med det här omdömet?
Illabeach, ManagerNautic Hotel & Spa, svarade på det här omdömet
Svarade 24 sep. 2019
Dear G Bredberg

Thank you for leaving us your honest feedback, we appreciate hearing back from our guests.
We are delighted to hear you enjoyed your room and the sea views as well as the comfy beds!
We hope to see you again soon!
Regards
    2 702 kr
1.1 km från Nautic Hotel & Spa
Visa fler hotell i Can Pastilla
Omdömet skrevs 22 juli 2019 från mobil enhet

Vi fick det här hotellet av ”misstag” när vi hade bokat hotell Las Arenas som ligger kanske 100 m bort från detta. Det här hotellet har definitivt lägre standard än det som vi skulle fått och då tyckte personalen att det skulle jämna ut sig om vi fick gratis halvpension istället men eftersom det ej intresserade oss särskilt inte efter att vi var i restaurangen där det kändes som att man satt i en källare och åt så klagade vi och nu har vi fått rätt hotell efter en vecka men om man inte tänker på det och bara själva hotellet, rummet osv så var det helt okej!
Rummet vi fick var inte helt städat tyvärr med smutsigt golv och även fläckar på möblerna. Vi sa till i receptionen och fick rummet bättre städat. Sängarna var ganska mjuka men lät väldigt mycket så fort man rörde sig, kuddarna var väldigt obekväma. Badrummet var ganska fräscht. Utsikten från balkongen var inget speciellt men inget och klaga på heller dock så var rummet ganska slitet på många ställen.
Vi åt middag på hotellet en kväll och den var också helt okej bara som en vanlig buffé, det som tyvärr sänker upplevelsen är matsalen. Frukosten var ganska bra då det fanns mycket att välja på bl.a. färsk frukt, varma rätter, yoghurt och mackor.
Poolen var fräsch och det fanns bra solstolar och en liten bar bredvid där man kunde beställa mat och dryck. I det stora hela så ligger hotellet nära stranden, flygplatsen och man kan ta en buss direkt till Palma.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Tovesss
HotelAN, Manager på Nautic Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 25 juli 2019

Hello Tovesss.

thank you very much for your time and helpful comment.
We hope you could enjoy the rest of your stay without any problems.
Thank you very much for contacting our staff to improve your situation as soon as possible.
We are pleased that the selection of the breakfast buffet has promised you. We will forward your comment about the evening buffet to our kitchen team.
We hope that you were able to make some nice excursions due to our good location.

Best regards,
the Nautic team

Omdömet skrevs 22 maj 2019

Bra läge nära stranden och den fina strandpromenaden, Från flygplatsen tar det bara 5-10 minuter till närmsta hållplats, därefter ytterligare 5-10 minuters promenad. Hotellet var rent och fräscht, en frukost som var riklig och hade allt man kan förvänta sig. Skön takterass med bar och pool som dessvärre var kall. Vi fick inte det rum vi hade bokat med "sea veiw", hur kan en bokning bli så fel.
När man misslyckas med en enkel rumsbokning, ja då drar det ned helhetsbetyget.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack HansL442
HotelAN, Gerente på Nautic Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 23 maj 2019

Hello Hans,

thank you very much for your honest review. We're glad you enjoyed our hotel and breakfast. We sincerely apologize for booking the wrong room for you and any inconvenience this may have caused. We will send your comment to the management to make sure this won't happen again. We hope that nonetheless you had a pleasant stay with us.
Best regards,
the Nautic Hotel team

Omdömet skrevs 30 juli 2018

Detta hotell ligger i den mysiga stadsdelen Ca'n Pastilla. Närhet av både Palma, lång härlig sandstrand och flygplatsen. Hotellet är fräscht med sköna sängar och bra badrum. Köp gärna till halvpension för middagsbuffén är mycket god och varierande även om det finns många restauranger i närheten av hotellet. Takterassen är bra, dock är poolen ganska liten.

Datum för vistelsen: juli 2018
  • Restyp: Reste ensam
1  Tack Jan G
HotelAN, Subdirector på Nautic Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2018

Bästa gäster,

Vi uppskattar eran opinion av eran senaste vistelse hos oss. Eran åsikt är viktig för oss för att förbättra i alla av dessa aspekter.

Vi ser fram emot att ha er här igen hoss oss.

Omdömet skrevs 28 oktober 2017

Bra läge nära stranden, bra mat men kanske inte den bästa standarden på rummen. Centralt men ändå lugnt.Möjlighet till träning.Lätt att hyra cykel och cykla in till Palma stad. Kort restid från flygplatsen.

Datum för vistelsen: november 2016
1  Tack JonniP8
HotelAN, Subdirector på Nautic Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 29 oktober 2017

Bästa gäster,

Vi ser fram emot att ha er här igen hoss oss.

Omdömet skrevs 28 juli 2017

Bokade en juniorsvit och fick Josef Fritzl källare. Nej, där fick man känna sig blåst. Vi hade bokat en juniorsvit med terrass och fick bo längst ner med en liten fransk balkong med galler med utsikt mot husvägg. Jag gnäller inte i onödan med det där var ett skämt. Vi skulle kaaaanske kunna få ett nytt rum dagen efter om vi hade tur. TUR? haha. Vi fick i alla fall ett rum med vanlig balkong. Vissa hade ett bra bemötande, andra inte.

Rumstips: Ett rum som INTE är mot innegård är ett måste om man inte vill bli deprimerad
Datum för vistelsen: juni 2017
Tack OliviaTravel1
HotelAN, Subdirector på Nautic Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2017